Gjest theoline Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg får det ikke til, ikke på msn og ikke på mail, hvorfor ikke? Det er et kvarters film det dreier seg om, er det ikke mulig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Excelsion Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Det spørs på størrelsen på filmen, og hvor mange MB mottaker kan motta. De fleste mail-leverandører har restriksoner på dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Et kvarters film!? Det vil ta laaaang tid å overføre og jeg tipper at fila også blir så svær at de ferreste mail-kontoer har kapasitet nok. Brenne på cd og sende i posten? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theoline Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Et kvarters film!? Det vil ta laaaang tid å overføre og jeg tipper at fila også blir så svær at de ferreste mail-kontoer har kapasitet nok. Brenne på cd og sende i posten? Usj, jeg har ikke brenner, pc fra 1814... Vedkommende får komme hit å se da, men da blir selve vitsen borte da, hmmm... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest policy Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 hvilket filformat er det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.