Gå til innhold

bipolar lidelse

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig fått diagnosen bipolar lidelse. Har ikke vært hos psykiateren min siden jeg sist gang fikk diagnosen. Jeg har begynt på lamictal, holder på å trappe opp. Har i det siste begynt å få en voldsom appetitt. Er det noen som kjenner seg igjen i dette? Håper det er tilfeldig og forbigående, ellers så tror jeg ikke at jeg kan ta de tablettene. Jeg nekter å legge på meg 10 -15kg. Det hadde ikke gjort ting noe bedre for meg...

En annen ting, jeg har vært syk i 10 år nå, og har kun vært behandlet for depresjon i perioder. Føler meg vel mer eller mindre kronisk deprimert ( med gode perioder innimellom) og har ikke så veldig tro på at ting kan bli bedre. Er det noen som har gode erfaringer med medisineringen, er det mulig å få et "nomalt" liv? Eller har jeg gått ubehandlet for lenge?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/256316-bipolar-lidelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...