Gå til innhold

Strøk nesten...

Anbefalte innlegg

Gjest ayatulla

på eksamen. Føler meg helt elendig. Har alltid vært skoleflink. Jeg sliter også med psykiske problemer, så denne opplevelsen er med på å føre meg ned i et mørke jeg har ant før også, men etter hvert kommet meg ut av. Står ikke på medisiner nå, men har tidligere i perioder stått på Fontex. Har to barn og mann som jeg er livredd for at dette skal gå utover. Det er så jævla vanskelig i dette samfunnet. En skal liksom klare allverdens. Jeg føler meg så forferdelig. Hadde et utbrudd på jobb forleden og, der jeg gråt overfor tre kolleger. Hadde lest så mye til den nevnte eksamenen og va så sliten. Det er sikkert mange som synes dette er en bagatell, og det ER det jo, men for meg er dette veldig stort akkurat nå. Måtte bare ha det ut. Har du råd til meg om hvordan jeg bør tenkte kontruktivt for å komme videre? Tror jo mest det er en psykisk reaksjon, dette her.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/256321-str%C3%B8k-nesten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...