Gå til innhold

Kan dere anbefale et spisested i Oslo med god mat og lite bråk?

Gjest Aviaana

Anbefalte innlegg

Skal ut på restaurant/cafe/spisested på søndag med noen venner, og jeg har fått oppgaven med å finne et sted. Vi ønsker ikke et sted med alt for stive priser, ikke "Grefsenkollen" med andre ord.

Vi ønsker et sted hvor de har mye forskjellig mat, gjerne enkel mat også som hamburgere etc.

Så ønsker vi å kunne høre hverandre. Har med en som hører dårlig så en veldig bråkete restaurant byr på utfordringer.

Så har dere dolere noen tips? Vurderer også Peppes, men tenker i første omgang på andre steder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

brasseriet synes jeg er en fin restaurant.. den ligger ved karl johan.. ikke så veldig dyrt der heller...

Vet du om det holder å bestille bord samme dag? Og hva slags folk er det som går dit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du om det holder å bestille bord samme dag? Og hva slags folk er det som går dit?

det er helt vanlige folk som går dit. en helt vanlig restaurant.. går an å bestille samme dag ja.. ganske sikker på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er helt vanlige folk som går dit. en helt vanlig restaurant.. går an å bestille samme dag ja.. ganske sikker på det..

takk for den, skal sjekke det ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med Egon? Der har de mye forskjellig, god mat og greie priser.

HVis ikke det med hamburgere er så viktig så kan jeg anbefale "House of India". Det ligger i Universitetsgaten. Nyyyyydelig mat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Egon? Der har de mye forskjellig, god mat og greie priser.

HVis ikke det med hamburgere er så viktig så kan jeg anbefale "House of India". Det ligger i Universitetsgaten. Nyyyyydelig mat!

syns det er litt dyrt der egentlig jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brasseriet synes jeg er en fin restaurant.. den ligger ved karl johan.. ikke så veldig dyrt der heller...

finnes Brasseriet fortsatt? Nå er det jo Hard Rock cafè der Brasseriet lå tidligere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det er litt dyrt der egentlig jeg...

Tja, tjo, billig er det jo ikke. Men man kan nå finne atskillig dyrere steder å spise også. Og maten er god og det er mye av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til info så er Grefsenkollen en sportsstue og ikke noe snobbested :-) Tror ikke det er noe dyrere der enn på andre kafeer i marka.

Du tenkte kanskje på Holmenkollen eller noe annet på beste vest?

* passer på østkantens folkelige image *

Jeg ville gått på en enkel italiensk restaurant. Men jeg er så sjelden ute at jeg tør ikke anbefale noe spesielt - de kan ha skiftet både prisnivå og meny siden jeg var der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun mener kanskje Brasserie 45, det har flytta fra der Hard Rock Café ligger nå til andre siden av .. er det STortingsgata det heter?

Har ikke vært i de nye lokalene, men den gamle restauranten var helt grei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til info så er Grefsenkollen en sportsstue og ikke noe snobbested :-) Tror ikke det er noe dyrere der enn på andre kafeer i marka.

Du tenkte kanskje på Holmenkollen eller noe annet på beste vest?

* passer på østkantens folkelige image *

Jeg ville gått på en enkel italiensk restaurant. Men jeg er så sjelden ute at jeg tør ikke anbefale noe spesielt - de kan ha skiftet både prisnivå og meny siden jeg var der...

Inne på Holmenkollen Park Hotel er det en restaurant ved navn Galleriet som faktisk er billig, uformell og veldig koselig. Og de har hamburger til under hundrelappen. Og ligger i et bibliotekmiljø, slik som bibliotekbaren på Bristol.

Så det er ikke bare snobbegreier på beste vestkant. Men den andre restauranten på samme hotell er skikkelig dyr og eksklusiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...