Gjest premenstruelle Guri Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Merker at jeg mister mange hemninger når jeg er i den fasen som nå. Jeg føler meg rett og slett ekkel, personligheteten forandrer seg og jeg sier ting jeg aldri ville ha sagt ellers. Jeg kan si noe og før jeg vet ordet av det har jeg begynt å krangle med den personen. Venter bare på å bli mæ sjæl igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 går du på noe p-piller da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest premenstruelle Guri Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 går du på noe p-piller da? Har forsøkt det før, men det hjelper ikke. Bruker nattlysolje og jeg mosjonerer. Jeg får nok bare finne meg i å være en bitch to uker i måneden 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Har forsøkt det før, men det hjelper ikke. Bruker nattlysolje og jeg mosjonerer. Jeg får nok bare finne meg i å være en bitch to uker i måneden ok.. men tenkte kanskje det kunne være pillene du ble sånn av.. nettopp begynt å bruke nattlysolje jeg også.. hjelper det mot smerter eller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest premenstruelle Guri Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 ok.. men tenkte kanskje det kunne være pillene du ble sånn av.. nettopp begynt å bruke nattlysolje jeg også.. hjelper det mot smerter eller? For meg er ikke smertene det verste, eller jo de er ille de også. Men det er i forhold til PMS. Har blitt fortalt at det skal hjelpe mot premenstruelle svingninger. Trodde også at det skulle hjelpe mot eggløsningssmerter som er mitt andre hovedproblem. Men det ser ikke ut som om det hjelper. Finnes det kirurgisk behandling for dette?. Å fjerne livmora er for drøyt for meg nå, men kan noe gjøres? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemoren Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Bare vent til overgangsalderen kommer.....da kan man ha PMS-periode hele tiden, huff og huff! Ikke det at det gjelder meg, men hører venninner sier dem er i ubalanse hele måneden, over flere år altså. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 For meg er ikke smertene det verste, eller jo de er ille de også. Men det er i forhold til PMS. Har blitt fortalt at det skal hjelpe mot premenstruelle svingninger. Trodde også at det skulle hjelpe mot eggløsningssmerter som er mitt andre hovedproblem. Men det ser ikke ut som om det hjelper. Finnes det kirurgisk behandling for dette?. Å fjerne livmora er for drøyt for meg nå, men kan noe gjøres? ok. jeg brukte de en gang før sammen med noen andre tabletter, og da forsvant både smerter og blødningene.. men andre ikke om du kan få gjort noe med det,, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg syns det er direkte skummelt. Noen forandrer seg til et helt uforutsigbart og absurd vesen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest premenstruelle Guri Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg syns det er direkte skummelt. Noen forandrer seg til et helt uforutsigbart og absurd vesen. Tenk deg så skummelt det er å være det monsteret og 10 dager etterpå når du blir deg sjæl igjen finne ut hvordan du har oppført deg. Det er skummelt det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 For meg er ikke smertene det verste, eller jo de er ille de også. Men det er i forhold til PMS. Har blitt fortalt at det skal hjelpe mot premenstruelle svingninger. Trodde også at det skulle hjelpe mot eggløsningssmerter som er mitt andre hovedproblem. Men det ser ikke ut som om det hjelper. Finnes det kirurgisk behandling for dette?. Å fjerne livmora er for drøyt for meg nå, men kan noe gjøres? Har hørt at et fornuftig kosthold kan gjøre underverker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Tenk deg så skummelt det er å være det monsteret og 10 dager etterpå når du blir deg sjæl igjen finne ut hvordan du har oppført deg. Det er skummelt det! Tviler ikke. Jeg har for lenge siden forstått at de ikke har det godt heller. En kompis har en slik, og ler seg nesten skakk når hun slår seg vrang. Det må være en gudegave, for hun er -virkelig- urimelig. Og hun blir så deprimert når hun kommer ut av det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest premenstruelle Guri Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Har hørt at et fornuftig kosthold kan gjøre underverker. hva er et fornuftig kosthold? Synes jeg lever ganske så sunt jeg men.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg blir også knallsur ofte når jeg får mensen, denne gangen slo surheten inn på 1. og 3. dag. Første dagen våknet jeg sammen med kjæresten min og kjente at humøret slett ikke var på topp så jeg advarte ham alt før vi krøp ut fra dyna. "Om jeg er amper eller sur i dag så er det fordi jeg har fått mensen, det har ikke noe med deg å gjøre," mumlet jeg inn mot verdens beste halsgrop. Han bare humret og dro meg inntil seg. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Den fete på fire Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Tviler ikke. Jeg har for lenge siden forstått at de ikke har det godt heller. En kompis har en slik, og ler seg nesten skakk når hun slår seg vrang. Det må være en gudegave, for hun er -virkelig- urimelig. Og hun blir så deprimert når hun kommer ut av det. Hva med å be han om å filme seansen; det kunne bli en skikkelig grøsser... ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 hva er et fornuftig kosthold? Synes jeg lever ganske så sunt jeg men.. Hvis du lever ganske så sundt så er det kanskje ikke det som er løsningen for deg. Det er mange som propper i seg med sjokolade og cola, og gjerne spesielt rundt PMS-tider. Ville kanskje forsøkt homøopati eller akupunktur. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest premenstruelle Guri Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hvis du lever ganske så sundt så er det kanskje ikke det som er løsningen for deg. Det er mange som propper i seg med sjokolade og cola, og gjerne spesielt rundt PMS-tider. Ville kanskje forsøkt homøopati eller akupunktur. Tenker på å prøve det også. Men hvordan vet jeg om personen vet hva han/hun driver med?. Har brukt massevis av penger, på akupunktur før ( ikke for dette problemet) som var bortkastede penger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest this is a signature Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Prøv nattlysolje. http://www.naturamed-pharma.no Jeg har tatt det i årevis. Det hjelper. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eks-premenstruell Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Du har sikkert fått mange gode råd. For meg hjalp det å ta B6-vitamin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.