Caloni Makaroni Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Ser det er stor forskejll rundt omkring på dette. Jeg kjøpte mange julegaver nylig i en butikk. Fikk alle pakket pent inn, fikk t.o.m til og fra klistrelapper på og en penn og skrive på de med så det ble gjort etter hvert. Gjett hvor jeg skal handle julegaver heretter? Der jeg jobbet pleide vi også å sette på klistremerker og det lå penn fremme så kundene kunne skrive på fortløpende, om de ville. Tror det var mange som satte pris på servicen, ja! 0 Siter
Nellie Skrevet 30. november 2006 Forfatter Skrevet 30. november 2006 Når det ikke er kø skulle det ikke være noe problem å få pakket inn gavene nei! Men når det er 7 stykker bak deg i køen så ber du bare ikke stakkaren bak disken om å pakke inn alle 6 tingene du har kjøpt - hver for seg...! DA blir jeg sur da! Som sagt i innlegget, så forstår jeg det dersom det er mye folk, men ikke når butikken er tom. 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Og hvor er det da? Lag en rebus, så blir det ikke direktereklame! veibilde: Sørlands senteret på høyre,veien litt lengre opp. Masse møbler der...... og vips så ser du en lekebutikk 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Men er ikke det service da, at butikken har nok folk til å yte nettopp service...? Men de har jo ikke nok folk når det er laaaange køer selv når folk ikke får pakket inn det de har kjøpt! 0 Siter
hidi Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Men de har jo ikke nok folk når det er laaaange køer selv når folk ikke får pakket inn det de har kjøpt! Ergo dårlig service, som Nellie forsøker å si,... 0 Siter
Speak Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Man kan begynne å lure noen ganger ja. Jeg opplevde det motsatt i går. Var i en Kid butikk. Spurte etter noen julegardiner som var utsolgt. Da la dama seg i stroppen og begynte å tenke. Ho foreslo et par andre gardiner som de også var utsolgte for, men sjekket at de hadde de på en annen Kid-butikk i området. Ringte dit og fikk dem til å legge de av til meg så jeg kunne reise dit i dag å se på dem. Det må vel nesten være unikt eller???? 0 Siter
morsan Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Bra at du tok det opp. Barn behandles ofte altfor dårlig i butikken. Husker godt hvordan det var å være 8 år ogs kulle handle melk til mor i nærbutikken, og dama i kassa overså meg og ekspederte de voksne først. "...fire melk og Dagbla' for i går..." 0 Siter
Gjest Ansatt Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Man kan begynne å lure noen ganger ja. Jeg opplevde det motsatt i går. Var i en Kid butikk. Spurte etter noen julegardiner som var utsolgt. Da la dama seg i stroppen og begynte å tenke. Ho foreslo et par andre gardiner som de også var utsolgte for, men sjekket at de hadde de på en annen Kid-butikk i området. Ringte dit og fikk dem til å legge de av til meg så jeg kunne reise dit i dag å se på dem. Det må vel nesten være unikt eller???? Slik jobber vi på Kid:o) 0 Siter
Speak Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Slik jobber vi på Kid:o) Tydelig at det var fokusert på service her ja. Og de ansatte har garantert fått opplæring. Stjerne i boka til dere:-) Jeg kommer tilbake. 0 Siter
Gjest Ansatt Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Tydelig at det var fokusert på service her ja. Og de ansatte har garantert fått opplæring. Stjerne i boka til dere:-) Jeg kommer tilbake. Det varmer godt når man får slike tilbakemeldinger. Det er jo for kundene vi er der:o) 0 Siter
Speak Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Det varmer godt når man får slike tilbakemeldinger. Det er jo for kundene vi er der:o) Man får vel som man fortjener:-) Ellers er det vel rimelig stressende nå før jul i en slik butikk. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 veibilde: Sørlands senteret på høyre,veien litt lengre opp. Masse møbler der...... og vips så ser du en lekebutikk Oppfattet! men jeg har nå "bare" fått ballong på pakkene der..... Synes faktisk det var hyggelig gjort! Men det er en stund siden jeg har handlet der nå, så de varierer sikkert. Liker meg forøvrig i den butikken :-) Neste torsdag har jeg fri uten barn - og da skal jeg ha DEN STORE JULEHANDELDAGEN! 0 Siter
løvinne71 Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Huff! Stakkars disse småguttene, tenker jeg! Utifra at de hadde anledning til å hjelpe til litt ekstra der og da, så synes jeg de burde brukt såpass skjønn at de kunne yte litt ekstra service. Når det er sagt, så kan det av og til være dårlig service å yte ekstra service også. Jeg blir ihvertfall provosert hvis det er lang kø, og den bak kassa allikevel tar seg tid til å pakke inn gaver, eller begynner å vandre rundt i butikken for å hjelpe en kunde. Da har det faktisk hendt at jeg har gått min vei i ren protest over å måtte vente i evigheter for å betale en liten ting.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.