Gå til innhold

Service er blitt et fremmedord

Anbefalte innlegg

Caloni Makaroni

Ser det er stor forskejll rundt omkring på dette. Jeg kjøpte mange julegaver nylig i en butikk. Fikk alle pakket pent inn, fikk t.o.m til og fra klistrelapper på og en penn og skrive på de med så det ble gjort etter hvert. Gjett hvor jeg skal handle julegaver heretter?

Der jeg jobbet pleide vi også å sette på klistremerker og det lå penn fremme så kundene kunne skrive på fortløpende, om de ville. Tror det var mange som satte pris på servicen, ja!

Fortsetter under...

Når det ikke er kø skulle det ikke være noe problem å få pakket inn gavene nei!

Men når det er 7 stykker bak deg i køen så ber du bare ikke stakkaren bak disken om å pakke inn alle 6 tingene du har kjøpt - hver for seg...! DA blir jeg sur da!

Som sagt i innlegget, så forstår jeg det dersom det er mye folk, men ikke når butikken er tom.

Annonse

Man kan begynne å lure noen ganger ja.

Jeg opplevde det motsatt i går. Var i en Kid butikk. Spurte etter noen julegardiner som var utsolgt. Da la dama seg i stroppen og begynte å tenke. Ho foreslo et par andre gardiner som de også var utsolgte for, men sjekket at de hadde de på en annen Kid-butikk i området. Ringte dit og fikk dem til å legge de av til meg så jeg kunne reise dit i dag å se på dem.

Det må vel nesten være unikt eller????

Bra at du tok det opp. Barn behandles ofte altfor dårlig i butikken. Husker godt hvordan det var å være 8 år ogs kulle handle melk til mor i nærbutikken, og dama i kassa overså meg og ekspederte de voksne først.

"...fire melk og Dagbla' for i går..."

Man kan begynne å lure noen ganger ja.

Jeg opplevde det motsatt i går. Var i en Kid butikk. Spurte etter noen julegardiner som var utsolgt. Da la dama seg i stroppen og begynte å tenke. Ho foreslo et par andre gardiner som de også var utsolgte for, men sjekket at de hadde de på en annen Kid-butikk i området. Ringte dit og fikk dem til å legge de av til meg så jeg kunne reise dit i dag å se på dem.

Det må vel nesten være unikt eller????

Slik jobber vi på Kid:o)

veibilde: Sørlands senteret på høyre,veien litt lengre opp. Masse møbler der...... og vips så ser du en lekebutikk ;)

Oppfattet!

men jeg har nå "bare" fått ballong på pakkene der.....

Synes faktisk det var hyggelig gjort! Men det er en stund siden jeg har handlet der nå, så de varierer sikkert. Liker meg forøvrig i den butikken :-)

Neste torsdag har jeg fri uten barn - og da skal jeg ha DEN STORE JULEHANDELDAGEN!

Annonse

Huff! Stakkars disse småguttene, tenker jeg!

Utifra at de hadde anledning til å hjelpe til litt ekstra der og da, så synes jeg de burde brukt såpass skjønn at de kunne yte litt ekstra service.

Når det er sagt, så kan det av og til være dårlig service å yte ekstra service også.

Jeg blir ihvertfall provosert hvis det er lang kø, og den bak kassa allikevel tar seg tid til å pakke inn gaver, eller begynner å vandre rundt i butikken for å hjelpe en kunde.

Da har det faktisk hendt at jeg har gått min vei i ren protest over å måtte vente i evigheter for å betale en liten ting..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...