Gå til innhold

Kommer ingen vei

Gjest Schizofren, hva er det?

Anbefalte innlegg

Gjest Schizofren, hva er det?

Jeg kommer ingen vei her i livet. Føler jeg.

Nå er jeg visst kanskje schizofren og... føles som om livet er over, liksom.

Ikke pga dette med schizofrenien, men alt føles så umulig... men schizofrenien er jo en mulig forklaring på at livet er over, eller at det føles som det er over...

Bare gruer meg til jul. Ikke fordi jeg ikke har noen å feire med. Har både mor, far og søsken i behold. Men håper bare jeg slipper å se så mange av de... får sånn angst for å treffe folk... da ser de hvilken taper jeg er liksom.

Skulle så gjerne ønske jeg var frisk, om jeg ikke er det... tror ikke jeg er frisk da, men jeg vet ikke... kan ikke vite sikkert... men samtidig er det godt å ha noe å skylde på... diagnoser, altså.

Selv om man har en diagnose er det selvsagt ting man kan gjøre for å bli bedre. Men jeg ser ikke helt... hva kan jeg gjøre...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/256380-kommer-ingen-vei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler med deg. Jeg har det på samme måten selv. Alle mulighetene er på en måte lukket for meg. Jeg er slave av angsten, depresjonen, traumene jeg har opplevd, min usunne livsstil. Sinne som bobler i meg, som vil snart explodere. Jeg føler meg som en dritt. Det motsatte kjønn kan jeg bare se langt etter, feit er jeg blitt av medisinene, år med passivitet og angst og undergangsvisjoner så skremmede at jeg har ligget på gulvet å skreket

Men noen få ganger , bare noen få, så har jeg allikevel opplevd små øyeblikk av lykke. Det føles bare så fjernt nå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/256380-kommer-ingen-vei/#findComment-2035844
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...