anonym1505 Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 jeg holder på å bli gal. Jeg lider av spiseforstyrrelse. Via foreldrene min har jeg oppsøkt lege for å få hjelp. Jeg klarer ikke spise i det hele tatt. Har hadde problemer med spiseforstyrrelse i perioder i tre år nå. Men legen hendviste meg videre til psykolog, men jeg må stå i kø på flere måneder. Får ikke hjelp før etter mars 2007. Tror ikke jeg holder ut så lenge. har jeg ikke krav på hjelp før dette? er 18 år. 0 Siter
Gjest truxal Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Hvis legen din har sendt henvisningen til et DPS, så har de gjort en vurdering i forhold til hvor akutt situasjonen din er og gitt deg et tilbud i forhold til det. Tre måneder er nok normal ventetid, de har stor pågang. Det du må gjøre hvis du ikke holder ut så lenge er å snakke med fastlegen din, så må h*n finne en løsning for deg. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Synes ikke den ventetiden var så avskrekkenes lang, men mer normal. Det er køer i psykiatrien desverre. Du har blitt vurdert til å kunne vente til mars og du har fått et tilbud, det skal du være svært takknemlig over, -mange får 3 samtaler i poliklinikken og må klare seg selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.