Gå til innhold

Denne følelsen vil jeg ha igjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjempebra!!! Vet godt hvordan det føles å ha bestått en eksamen. Vær stolt av deg selv gi deg selv en eller annen form for belønning!

ekstra kult er det fordi jeg var bare et hårspredd fra å droppe ut og satse på konteeksamen fordi jeg var sikker på jeg ville stryke.Lest alt for lite. Så da var det ekstra kult at jeg hadde litt flaks og besto. Et lite julemirakel

Annonse

Gratulerer!

Ta vare på den gode følelsen, og bruk den til å motivere deg når du synes du har fått nok av bøker og lesesal:-)

bare et hint, men du bør kanskje ta en titt på "meldinger":) tror gode venner søker deg:)

Håper det går fremover tross alt det vanskelige som har skjedd, klem fra meg!

bare et hint, men du bør kanskje ta en titt på "meldinger":) tror gode venner søker deg:)

Håper det går fremover tross alt det vanskelige som har skjedd, klem fra meg!

Takk for både hintet og omtanken :-)

Jeg finner vel ut av den nye tilværelsen sånn etterhvert, men det er ganske ulendt terreng!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...