Gjest Mechilah Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Kognitiv terapi og fluoxetin,det hjelper 0 Siter
Gjest hilsen en som har levd med tvang i 16 år Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Kognitiv terapi og fluoxetin,det hjelper En viktig ting er å ikke be om bekreftelse på at tankene er uvirkelige. Feks mange er redd for hiv. Da er det ikke lurt feks å gå å ta hivtester, og å søke betryggelse på at man ikke er i risikogruppn. Men snarere leve med tvilen. (medmindre man har vært på sexferie i thailand og droppet kondom da selvfølgelig). Det er bare et eksempel, men slikk jobber man mot tvangstanker. Jeg vet ikke hvilke tvangstanker du har, men hvis du nevner de, skal jeg gi deg konkrete exempler på hva du skal og ikke skal gjøre. 0 Siter
Gjest Alt er tiltak Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Kognitiv terapi og fluoxetin,det hjelper Er du plaget med tanker? 0 Siter
Gjest Mechilah Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Er du plaget med tanker? Ja det er jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.