Gjest Mechilah Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Vet jeg maser om disse pillene.. Lurer på hvordan man går frem når man seponerer disse,kutter man tvert ut,eller trapper ned? Føler at jeg ikke trenger dem,men at det holder med fluoxetin 0 Siter
Gjest schwa Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 du må i alle fall ikke kutte tvert! skal du slutte, må du trappe ned gradvis, ellers blir du garantert ikke bedre! 0 Siter
Gjest Mechilah Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 du må i alle fall ikke kutte tvert! skal du slutte, må du trappe ned gradvis, ellers blir du garantert ikke bedre! Ok 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 "Føler at jeg ikke trenger dem" - slikt skal og kan ikke baseres på følelser. Dette må kun skje etter vurdering hos lege. Jfr. dagens nyhet om pasienter som reinnlegges i akuttavdling. Kanksje halvparten av disse har "følt" at de burde slutte med medisin de trenger. 0 Siter
Gjest schwa Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 "Føler at jeg ikke trenger dem" - slikt skal og kan ikke baseres på følelser. Dette må kun skje etter vurdering hos lege. Jfr. dagens nyhet om pasienter som reinnlegges i akuttavdling. Kanksje halvparten av disse har "følt" at de burde slutte med medisin de trenger. Eller kanskje de ikke fikk god nok hjelp da de var innlagt forrige gang?? 0 Siter
Gjest Mechilah Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 "Føler at jeg ikke trenger dem" - slikt skal og kan ikke baseres på følelser. Dette må kun skje etter vurdering hos lege. Jfr. dagens nyhet om pasienter som reinnlegges i akuttavdling. Kanksje halvparten av disse har "følt" at de burde slutte med medisin de trenger. ok skal ta det opp med psykologen min da... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.