Gå til innhold

Bivrkninger av zeldox ++

Anbefalte innlegg

Har seponert seroquel og startet på zeldox. 80 mg kvleds og tredje dagen med 40 mg på morgenen.Blir så trøtt!! Er jo fint det om kvelden, men veldig upassende på dagtid. Så i dag så tok jeg den ikke på dagen.. Skal på juletrefest så har ikke tenkt å ligge slapp og doven i senga!

Når blir det bedre? Den roer hodet godt, og har ikke hatt en eneste spisekick og jeg blir mett. Og har allerede gått ned 1 kg.

Går det an å bare bruke den på kvelden? nå som jeg er så dårlig er det ok å være trøtt og slapp forsåvidt, men kan jeg droppe den på dagtid ihvertall de dagene jeg skal noe..?

Og må føye til at nedtrappinga av seroquel var forferdelig.. hadde jeg ikke vært lagt inn hadde det ikke gått, for fikk flere anfall daglig med ekstrem skjelving og hodepine og mistet følelsen i armer og ben, svimte av, hyperventilerte, og ble iskald. blodtrykket var normalt og ingen feber, bare litt ujevn puls..Er dette vanlig?? Har gått over nå, har ihvertall ikke hatt anfall på 2 dager, bortsett fra noen angstanfall. har mye mer angst enn vanlig og . og når har det tenkt å gi seg? Vært uten seroquel i 4 dager.

og kan man plutselig begynne å reagere på lamictal? med hodepine og en generell følelse av å være uvel og trøtt og litt kvalm.Er oppe i 400 mg i morra. bruker p-piller.. og er den dosen jeg stod på tidligere. Eller kan zeldoz og lamictal reagere på hverandre..? Er trøtt og uvel i dag og selv om jeg droppet zeldox.

mange spørsmål. men kryr ikke av internett der jeg er..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/256669-bivrkninger-av-zeldox/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...