Gå til innhold

Jeg får helt hetta(psykolog)

Anbefalte innlegg

Gjest spykolog
Skrevet

Hva gjør man om en psykolog HVER eneste gang man treffer h*n sier " Hvordan er "været" idag"? Med dette mener h*n hvordan form man er i. Jeg er så jækla lei av å høre om dette jævla været hver eneste gang!!

Skrevet

Spøkefult ta med en lapp hvor det står ramsa opp mange forskjellige måter man kan spørre om "hvordan har du det idag?" kanskje? :)

Gjest ærlige spiker
Skrevet

Ikke noe vondt ment, men dette innlegget fikk meg å le :-D Skjønner godt du er lei... Hva med å si det til h*n??

Skrevet

Svar helt konkret på hvordan været er, altså det "ekte" været. Det burde vel gi en klar melding?

Skrevet

Svar helt konkret på hvordan været er, altså det "ekte" været. Det burde vel gi en klar melding?

Presis Orio, du har skjønt det!! Gå gjerne bort til vinduet å les av gradestokken også. Det bør få vedkommende til å holde kjeft.

Skrevet

Presis Orio, du har skjønt det!! Gå gjerne bort til vinduet å les av gradestokken også. Det bør få vedkommende til å holde kjeft.

Så jeg er ikke helt tapt bak en vogn :-)

Skrevet

Så jeg er ikke helt tapt bak en vogn :-)

absolutt ikke! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...