Gjest spykolog Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Hva gjør man om en psykolog HVER eneste gang man treffer h*n sier " Hvordan er "været" idag"? Med dette mener h*n hvordan form man er i. Jeg er så jækla lei av å høre om dette jævla været hver eneste gang!! 0 Siter
Gjest Ferri Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Spøkefult ta med en lapp hvor det står ramsa opp mange forskjellige måter man kan spørre om "hvordan har du det idag?" kanskje? 0 Siter
Gjest ærlige spiker Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Ikke noe vondt ment, men dette innlegget fikk meg å le :-D Skjønner godt du er lei... Hva med å si det til h*n?? 0 Siter
Orio Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Svar helt konkret på hvordan været er, altså det "ekte" været. Det burde vel gi en klar melding? 0 Siter
thinkerbell Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Svar helt konkret på hvordan været er, altså det "ekte" været. Det burde vel gi en klar melding? Presis Orio, du har skjønt det!! Gå gjerne bort til vinduet å les av gradestokken også. Det bør få vedkommende til å holde kjeft. 0 Siter
Orio Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Presis Orio, du har skjønt det!! Gå gjerne bort til vinduet å les av gradestokken også. Det bør få vedkommende til å holde kjeft. Så jeg er ikke helt tapt bak en vogn :-) 0 Siter
thinkerbell Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Så jeg er ikke helt tapt bak en vogn :-) absolutt ikke! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.