serenity777 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Nå skjønner jeg ingenting. Plutselig er det snakk om å seponere ssri medisinen jeg har gått på i årevis. Kanskje tom zyprexaen. Jeg spurte legen om han trodde jeg noen gang hadde vært psykotisk og det sa han ja til. Alikevel, skulle han fundere på om et stemningstabiliserende ville være det rette for meg. Jeg skifter riktignok humør ganske ofte, men kan stemninglidelse ligne på ocd og schizofreni som jeg har hatt som diagnoser i årevis? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Jeg skal ikke uttale meg om diagnosen din. Jeg kan bare si at slike diagnoseskifter forekommer. For ikke lenge siden fikk vi inn en meget ung dame som umiddelbart og entydig ble diagnostisert som bipolar. Hun hadde ligget 18 mnd kontinuerlig innlagt på et annet sykehus med diagnosen schizofreni. Du har vært her (på DOL) lenge og har skrevet mange innlegg. Det vil ikke forbause meg noe om schizofrenidiagnosen er feil. 0 Siter
serenity777 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 Jeg skal ikke uttale meg om diagnosen din. Jeg kan bare si at slike diagnoseskifter forekommer. For ikke lenge siden fikk vi inn en meget ung dame som umiddelbart og entydig ble diagnostisert som bipolar. Hun hadde ligget 18 mnd kontinuerlig innlagt på et annet sykehus med diagnosen schizofreni. Du har vært her (på DOL) lenge og har skrevet mange innlegg. Det vil ikke forbause meg noe om schizofrenidiagnosen er feil. Hm, selv har jeg altid trodd jeg var schizotypal. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.