Aramir Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Jeg har en psykiater som klør seg i hodet for å finne de beste medisinene for meg. Jeg har en psykolog jeg umidelbart fikk god kontakt med, og som er dyktig. Jeg har en fastlege som fremdeles følger meg opp. Og jeg har damen på sosialkontoret som gjør sitt beste for å hjelpe meg. Hun kommer til og med hjem til meg hvis jeg ikke tør gå til henne. Jeg fikk lyst til å skrive dette ned for å minne meg selv på hvor svinheldig jeg tross alt er. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Så utrolig flott! Gode ønsker til deg! hilsen 0 Siter
Gjest schwa Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Så flott at du har mange som hjelper deg! Viktig å huske på slikt så man ikke bare graver seg ned i det negative :-) Stå på! 0 Siter
Gjest Ferri Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 *gliser* Så fint, glad på dine vegne 0 Siter
Gjest Mechilah Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Ja da var du heldig Bra noen skriver noe positivt også.. 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Det er godt å høre noen positive opplevelser her inne. Ønsker deg virkelig lykke til videre!! 0 Siter
hidi Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Gode støttespillere er alfa og omega! Det å bli tatt på alvor er utrolig viktig og øker selvtilliten! Og du er virkelig kjempeheldig...Glad på dine vegne, og glad for at du deler det med andre! klem 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.