Gjest truxal Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Har fått Vival mot sterk angst og uro. Har forstått det slik at dette er et middel legene helst ikke skriver ut. Hvilke andre medisiner er aktuelle i denne situasjonen. Regner med at behovet vil vedvare et par tre måneder. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Det kommer an på diagnosen. 0 Siter
Gjest truxal Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Det kommer an på diagnosen. Jeg har en psykoselidelse og dyp depresjon. Ikke tidligere fått ekstra medisiner mot angst. Står ellers på Efexor, Zeldox, Tegretol (mot epilepsi), Truxal samt sovepiller. 0 Siter
Gjest Hoggormen Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Jeg bruker en medisin som heter Esucos ved behov. Egentlg en gammeldags medisin mot psykose, men den virker godt angstdempende. Mange blir ganske trøtte av den, men jeg opplever ikke dette. Man skal bruke Esucos med forsiktighet om man har ustabil epilepsi (har det selv, og måtte avklare om det var trygt å bruke denne medisinen med nevrologen som følger opp epilepsien.) Dette er ikke en vanedannende medisin heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.