Gjest Vil sove Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Jeg våkner ved dette tidspunktet hver dag.Da svetter jeg, hjertet slår hardt og jeg har en stor tung klump i brystet.Slik har jeg hatt det i ca 6 mnd.har fortalt legen om det.fikk beskjed om å ta allergimedisin slik at jeg ble trøtt om kvelden.Men problemet mitt er ikke å sovne om kvelden, men at jeg våkner tidlig hver morgen.Jeg er i full jobb, har familie og barn.Nå er jeg veldig sliten. 0 Siter
Gjest truxal Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Er det Vallergan du har fått ? Det fungerer i mange timer, problemet er heller at det virker for lenge, i form av hangover. Har du prøvd dem ? 0 Siter
Gjest Mechilah Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Da må du prøve phenergan,da sover du lenge om morningen og får "hangover" om formiddagen... 0 Siter
Gjest vil sove Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Er det Vallergan du har fått ? Det fungerer i mange timer, problemet er heller at det virker for lenge, i form av hangover. Har du prøvd dem ? Har ikke prøvd noen form for sovemiddel... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.