Gå til innhold

Tendenser til sosial angst sammen med voldsomme mennesker

Gjest velger å ikke signere med mitt faste nick

Anbefalte innlegg

Gjest velger å ikke signere med mitt faste nick

Jeg er ei utadvendt og blid jente, men sammen med enkelte folk er det som om det knyter seg litt i meg. Jeg blir fryktelig utrygg, og velger å bli stille...De er jo så voldsomme, brautende og pratsomme. I tillegg er denne type folk veldig sjefete og oevrlegne ofte.

jeg kjenner faktisk at jeg blir veldig utrygg og vet ikk ehelt hvordan håndtere det. Vanligvis går det helt fint,men i dette spesielle miljøet blir det litt for mye, dessverre.

Hvordan håndtere dette? Er jo redd de andre syns jeg er helt fjott...fordi jeg blir så stille. Men, sånn blir det altså bare når jeg er utrygg. noen som kjenner seg igjen?? Og hva kan gjøres for at jeg kan blomstre, selv med slike mennesker rundt meg?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...