Gjest Bjørnar B. Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Jeg har borderline og går til gruppereterapi. Nå har det seg slik at jeg er kraftig overvektig og har lyst på en slankeoperasjon, kan betale den privat, vil jeg få den innvilget? Ville du gitt din godkjenning? 0 Siter
plagermeg Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Ofte så er det sånn at du ma ned i en viss vekt, før det er forsvarlig å operere. Du vil først komme til en konsultasjon, og så må det tas prøver av deg og godkjenning av anestesilege mht om du ellers er frisk nok til en operasjon. Jeg vet at man kan få beskjed om å måtte ned i en viss BMI først. Du kan jo sende dette på forum: Plastikkirurgi! 0 Siter
Gjest Bjørnar B. Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Ofte så er det sånn at du ma ned i en viss vekt, før det er forsvarlig å operere. Du vil først komme til en konsultasjon, og så må det tas prøver av deg og godkjenning av anestesilege mht om du ellers er frisk nok til en operasjon. Jeg vet at man kan få beskjed om å måtte ned i en viss BMI først. Du kan jo sende dette på forum: Plastikkirurgi! ...det kan være, men jeg lurte på en psykiaters uttalelse.. 0 Siter
plagermeg Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 ...det kan være, men jeg lurte på en psykiaters uttalelse.. Skjønner, men på hvilken måte skal han råde deg til noe?.. pga av din psykiske tilstand?.. Bare nysgjerrig:) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Forut for fedmeoperasjon vil det også bli gjort en vurdering. Jeg har alt for lite kunnskap om deg til å kunne svare på dette her på DOL. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.