Gå til innhold

Nils Håvar Dahl! Meget viktig!

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnar B.
Skrevet

Jeg har borderline og går til gruppereterapi. Nå har det seg slik at jeg er kraftig overvektig og har lyst på en slankeoperasjon, kan betale den privat, vil jeg få den innvilget? Ville du gitt din godkjenning?

Skrevet

Ofte så er det sånn at du ma ned i en viss vekt, før det er forsvarlig å operere. Du vil først komme til en konsultasjon, og så må det tas prøver av deg og godkjenning av anestesilege mht om du ellers er frisk nok til en operasjon. Jeg vet at man kan få beskjed om å måtte ned i en viss BMI først. Du kan jo sende dette på forum: Plastikkirurgi!

Gjest Bjørnar B.
Skrevet

Ofte så er det sånn at du ma ned i en viss vekt, før det er forsvarlig å operere. Du vil først komme til en konsultasjon, og så må det tas prøver av deg og godkjenning av anestesilege mht om du ellers er frisk nok til en operasjon. Jeg vet at man kan få beskjed om å måtte ned i en viss BMI først. Du kan jo sende dette på forum: Plastikkirurgi!

...det kan være, men jeg lurte på en psykiaters uttalelse..

Skrevet

...det kan være, men jeg lurte på en psykiaters uttalelse..

Skjønner, men på hvilken måte skal han råde deg til noe?.. pga av din psykiske tilstand?..

Bare nysgjerrig:)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Forut for fedmeoperasjon vil det også bli gjort en vurdering.

Jeg har alt for lite kunnskap om deg til å kunne svare på dette her på DOL.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...