Gå til innhold

Til nhd..vil gjerne spørre deg om no`viktig

Anbefalte innlegg

Gjest Jente31
Skrevet

Til N.H.D.

Du og andre her inne har vært en uvurderlig hjelp for meg på veien mot psykiatrisk hjelp. Jeg vet ikke om jeg ville vært så godt rustet uten for å si d sånn:)

Det er imidlertid en ting jeg ikke tør si "offisielt". Tror kansje dette er viktig for utredningen, men er redd for evt følger.

Kan jeg få spørre om dette på mail til deg (og evt hvilken adr.)?

Jeg forstår hvis dette ikke lar seg gjøre:)

Gjest et forslag
Skrevet

Du kan spørre anonymt under et annet nick....

Gjest Jente31
Skrevet

Du kan spørre anonymt under et annet nick....

Nei..tror ikke det.. men ellers takk for råd:)

Skrevet

Nei..tror ikke det.. men ellers takk for råd:)

Høres ut som du virkelig jobber med deg selv for tiden:=)- så bra!

Gjest Jente31
Skrevet

Høres ut som du virkelig jobber med deg selv for tiden:=)- så bra!

Takk:)

Ja.. har mye å jobbe med og som jeg regner m vil ta tid. Derfor legger jeg mye energi i dette. For jeg har bare ett ønske - og det er å komme meg på beina igjen. Dette er det bare jeg som kan gjøre noe m:)

Skrevet

Det er så godt å lese at det går litt fremover med deg for hver gang jeg leser dine innlegg. Ikke i forhold til smerten mener jeg, den er jo der.. men det at du åpner opp litt og tar tak i dette som er vondt og søker hjelp. Flott!

Gjest Jente31
Skrevet

Det er så godt å lese at det går litt fremover med deg for hver gang jeg leser dine innlegg. Ikke i forhold til smerten mener jeg, den er jo der.. men det at du åpner opp litt og tar tak i dette som er vondt og søker hjelp. Flott!

Prøver iallfall:)

Og det er så deilig med positive tilbakemeldinger!!

At det man gjør er riktig :-)

Setter utrolig stor pris på slik positiv støtte..

Skrevet

Enig her går det unna ! :)

Gjest Jente31
Skrevet

Enig her går det unna ! :)

Ja det har skjedd store framskritt denne uken. Jeg "måtte" bare ta tak i dette mens jeg var i "siget", for det er m på å hjelpe meg på veien.

Hadde jeg ventet, er det ikke sikkert jeg hadde våget å gjort det for å si det slik.

Og jeg sitter igjen m en enorm lettelse!! Har ikke følt en slik lettelse på mange år..Det føles så utrolig deilig!! Denne følelsen vil jeg gjerne ha lenge..!!!

Jeg gleder meg virkelig til å få komme til utredning/behandling. Jeg håper bare at jeg skal klare å åpne meg like mye (muntlig) til denne, som jeg har gjort her..men den bekymringen orker jeg ikke ta nå. D får vente. Takk til alle som "bryr seg om meg", det gjør så utrolig godt.

MVH

Skrevet

Ja det har skjedd store framskritt denne uken. Jeg "måtte" bare ta tak i dette mens jeg var i "siget", for det er m på å hjelpe meg på veien.

Hadde jeg ventet, er det ikke sikkert jeg hadde våget å gjort det for å si det slik.

Og jeg sitter igjen m en enorm lettelse!! Har ikke følt en slik lettelse på mange år..Det føles så utrolig deilig!! Denne følelsen vil jeg gjerne ha lenge..!!!

Jeg gleder meg virkelig til å få komme til utredning/behandling. Jeg håper bare at jeg skal klare å åpne meg like mye (muntlig) til denne, som jeg har gjort her..men den bekymringen orker jeg ikke ta nå. D får vente. Takk til alle som "bryr seg om meg", det gjør så utrolig godt.

MVH

Kjempe stolt av deg ! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...