Gå til innhold

Jeg er så redd

Anbefalte innlegg

Gjest anonymisnusi

Jeg har en venn. Hun er 30 år gammel og bor for seg selv. I det siste har hun sover lite, eller egentlig ingenting, hun spiser nesten ikke, og hun smiler svært sjelden.

Hun har det ikke lett, jeg er redd for at hun skla finne på noe galt, fordi hun ikke ser noe vits i noen ting, hun orker ikke noe.

Jeg spurte henne rett ut om hun ville dø, og om hun hadde noen konkrete planer, men fikk både ja og nei, det hadde liksom ikke jeg noe med.

jeg har kjente henne lenge, men vet ikke hvem som er legen hennes, det vil hun ikke si, har forsøkt å snakke med mor, fordi far ikke er tilstede, dvs han lever ikke lengre. Men det var som å snakke til en vegg, for i følge henne var det ikke noe problem.

Hva gjør jeg? Jeg spurte om hun kunne bli med meg på legevakten, men det sa hun nei til.

Noen råd

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257083-jeg-er-s%C3%A5-redd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...