optimisten1365380986 Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Blir du noen gang så lei av en pasient at du viser det med ord og uttrykk? Hvis noen maser for mye mener jeg? Legen min er for tiden meget kort (i motsetning til før) og lite hyggelig ovenfor meg. Skal innrømme at det har blitt endel mas pga medisiner i det siste, men det er noe jeg ikke kan noe råd for. Sist jeg ringte lo h"n lenge av meg og jeg ble ikke tatt på alvor. Har ikke vært så syk på veldig lenge da jeg ringte, og nå tørr jeg ikke ta kontakt med h"n. Er redd for å bli avvist på nytt. 0 Siter
Gjest Mechilah Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Kan være noe med h*n selv å gjøre...privatlivet,og det skal ikke gå utover deg... 0 Siter
Hellbillie Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 bytt lege. Det hadde jeg gjort. De får trossalt betalt for å jobben, og da må de ta det som følger med. Mange leger er utrolig sløve, spes almenleger. Min egen feks bruke2 min på meg, enda jeg er der ca 4 ganger i året bare. Jeg har planer om å bytte. 0 Siter
optimisten1365380986 Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Skrevet 6. desember 2006 bytt lege. Det hadde jeg gjort. De får trossalt betalt for å jobben, og da må de ta det som følger med. Mange leger er utrolig sløve, spes almenleger. Min egen feks bruke2 min på meg, enda jeg er der ca 4 ganger i året bare. Jeg har planer om å bytte. Ja, har tenkt lenge på å bytte, men så er det hvem man får istedet. Men tilliten til den legen jeg har er brutt, tror ikke jeg blir trygg på h"n igjen. Når du er så syk at du nesten roper og du blir ledd av, så får du ikke lyst på noen videre kontakt. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Ja, det hander jeg blir både lei og svært lei. Om jeg mener at dette kun skyldes pasienten og ikke noe ved meg selv, tar jeg opp med pasienten hva jeg synes er urimelig. 0 Siter
optimisten1365380986 Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Skrevet 6. desember 2006 Ja, det hander jeg blir både lei og svært lei. Om jeg mener at dette kun skyldes pasienten og ikke noe ved meg selv, tar jeg opp med pasienten hva jeg synes er urimelig. Det hørtes litt mere redelig ut. Hadde satt stor pris på å bli fortalt hva jeg gjør galt og hvordan ting kan bli bedre, istedet for å bli ledd mitt opp i "trynet." 0 Siter
frosken Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Ja, har tenkt lenge på å bytte, men så er det hvem man får istedet. Men tilliten til den legen jeg har er brutt, tror ikke jeg blir trygg på h"n igjen. Når du er så syk at du nesten roper og du blir ledd av, så får du ikke lyst på noen videre kontakt. Latter er ikke alltid vondt ment. Noen ganger kan man forsøke å bruke humor for ufarliggjøre ting som oppleves som vanskelig. Bestill ny time hos legen og ta opp akkurat det du skriver om her. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.