Gå til innhold

Ut på fredag

Anbefalte innlegg

Skal ut på fredag. Spiller ingen rolle hva jeg synes, for de har sånn plassmangel. Så må bare. Fått beskjed om at jeg kan komme tilbake, og blir fulgt opp av legen der. Skal visst søke om planlagt lengre innleggelse.

Bare at på den posten kryr det av selvskadere.. Liker ikke det helt. Lettere å sprekke når andre gjør det.

mange unge folk og, og det er ikke alltid en fordel. Ustabile...

På posten jeg har vært nå har det vært rolig, litt dårlig oppfølging da jeg på en måte mistet en kontakt fordi hun og jeg bare kranglet. Og legen har hatt dårlig tid og vært endel borte.

Verste med x-kontakten er at hun mente at alt skyldtes meg.. Men jeg har ikke hatt et eneste problem m noen av de andre. Litt uenig noen ganger, men ikke mer enn det liksom.

Dessuten har flere klaget på henne.Så det er ikke bare meg.

Dessuten jobber hun der og jeg er pasient.

Men jeg har visst et stort problem med andre. Fordi jeg ble sint èn gang. Og jeg hadde veldig god grunn...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257097-ut-p%C3%A5-fredag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hanne-Mari

Herreli

sånn er det å bo i Norge, verdens rikeste land... Klar deg selv, og så håper vi at det går bra.

For det er jo ikke en grunn til at de faste behandlerne dine legger deg inn.

Det er så utrolig idiotisk. Har selv opplevd at behandler gruppen min har lagt meg inn, og så har jeg måttet sitte å forsvare meg og innleggelsen ovenfor en vaktlege jeg aldri før har møtt.

For all del, ikke hør på de som kjenner pasienten!

Og h*n kontakten din da. Det blir litt for lettvint å skylde på deg for at det ikke fungerer. Har kranglet med mange av kontaktene jeg har hatt, men vi har ordnet opp i det. Det er jo en del av sykdommen hos mange at de krangler, uten å selv ville det. Og hvis da de som skal være kontakter skygger banen så blir det veldig destruktivt!

Håper virkelig du får en langtidsinnleggelse!

Og drit i selvskaderne, du greier deg fint! tenk på det som at du er et "forbilde" for dem!

c,")

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257097-ut-p%C3%A5-fredag/#findComment-2044684
Del på andre sider

Herreli

sånn er det å bo i Norge, verdens rikeste land... Klar deg selv, og så håper vi at det går bra.

For det er jo ikke en grunn til at de faste behandlerne dine legger deg inn.

Det er så utrolig idiotisk. Har selv opplevd at behandler gruppen min har lagt meg inn, og så har jeg måttet sitte å forsvare meg og innleggelsen ovenfor en vaktlege jeg aldri før har møtt.

For all del, ikke hør på de som kjenner pasienten!

Og h*n kontakten din da. Det blir litt for lettvint å skylde på deg for at det ikke fungerer. Har kranglet med mange av kontaktene jeg har hatt, men vi har ordnet opp i det. Det er jo en del av sykdommen hos mange at de krangler, uten å selv ville det. Og hvis da de som skal være kontakter skygger banen så blir det veldig destruktivt!

Håper virkelig du får en langtidsinnleggelse!

Og drit i selvskaderne, du greier deg fint! tenk på det som at du er et "forbilde" for dem!

c,")

thanx!

Er på frifot nå, og går greit. Har svømt i dag.. Har litt vannskrekk, men gikk bra!! Bare hodet holder seg over vann og ingen kommer borti meg... :)

Har endel avtaler til uka, med legen der og psykolog og kontakten min utenfor.

Er litt redd jeg skal stupe igjen, men har tett oppfølging. Bare at det er jul snart. Har ikke noe sted å være :( Vil ikke på noe sånt for de ensomme greier, for det verste er å føle seg ensom blant andre..

Foreløpig er det godt å være hjemme. Så får tiden vise. Vil jo opp og fram, men er så mye for tida... Skal pynte til jul i morra! Blir litt kos, og bittelitt trist..

Ha en god helg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257097-ut-p%C3%A5-fredag/#findComment-2047231
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...