Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har fått gode svar fra dere jordmødre tidligere. Bor utenlands og ob/gyn legen min tar seg ikke så veldig god tid...

Jeg har termin 4.5. Jeg er sår oppå magen (huden strekker seg). Jeg får også et spark nå og da som gjør vondt. Men jeg synes ikke at jeg kjenner så mye til kynnere? Forrige gang (18 mnd siden - født en uke tidlig), hadde jeg masse kynnere.

Håper jeg ikke må gå over tiden, jeg er rimelig fødeklar nå. Må det masse kynnere til før jeg evt. skal føde?

På forhånd takk for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/25719-ingen-kynnere-i-uke-39/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Hej! En graviditet är aldrig helt likt en annan, inte ens för samma kvinna! Detta är egentligen ganska charmerande men kan också skapa frustration. Det är faktiskt så ,att inte alla kvinnor kjänner av kynnere under en graviditet. Detta betyder inte att det är något fel, eller att du behöver att gå över tiden pga detta. Varför en del kvinnor har mycket kynnere medans andra aldrig upplever det, tror jag ingen vet. Det finns inte svar på alla frågor, hur gjärna vi än vill och önskar det. Dina kynnere startar kanske inte föränn förlossningen har startat och dina riktiga rier tar över? Om du föder innan eller efter termin, återstår alltså att se. Lycka till!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/25719-ingen-kynnere-i-uke-39/#findComment-106522
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...