Gå til innhold

I used to be schizofrenic, but now we're ok!

Anbefalte innlegg

Gjest Schizofren, hva er det?

Er man psykotisk om man tror stortingspolitikere diskuterer på tv om man skal straffes, og man tror universitetet foretar operasjoner i hodet ens mens man sover?

Så etter operasjonen holdt de foredrag om dette til de andre studentene, fordi de skulle fortelle at jeg ikke var til fare for noen. For studentene fryktet meg nemlig, det var derfor det var debatt på tv om å straffe meg, fordi jeg var farlig og hadde begynt å gjøre onde ting.

Gikk rundt å trodde jeg hadde hjernesvulster og... fant "bevis" for det overalt... i tv, aviser, og folk på gata. De snakket om det. Legene hadde visst ikke sett så mange i en hjerne noensinne. På en eller annen måte har jeg også drømt at CT-scanningen viste dette, og så trodde jeg at de ikke ville fortelle meg det, at de bare løy om at det ikke var noen svulst.

Lurer bare så veldig på hvordan det går an å skjule sånt for omverdenen... alle gikk rundt og tror jeg hadde det bra...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...