bibben Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Er det mulig å få blackout av stress? At man ikke husker hva man har gjort over flere timer? Det virker dobbelt skremmende, når man i tillegg til stressbelastningen, mister kontrollen over sitt eget hode. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Ja, det er mulig. 0 Siter
Gjest Nassa Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Min beste venninne hadde det to ganger i sommer. Hun ble fryktelig redd, og gikk til legen, som sendte henne til diverse undersøkelser, men konklusjonen var stress. Selv hadde jeg det på utenlandstur for noen år siden. Jeg var kjempestresset, slitsomme dager med mange fremmede. Ble veldig redd jeg også, men det har ikke gjentatt seg siden. Jeg oppførte meg (visstnok) helt vanlig, men dagen etter var det flere timer som var vekk. Og jeg drakk meg ikke full eller noe slikt, to glass vin tror jeg, den kvelden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.