Gå til innhold

Paranoid

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske sikker på at et nært familiemedlem (X) er paranoid. X har nok vært det en stund,men er først i de siste mnd jeg har forstått alvoret. X har opplevd en del motgang de siste 10 årene. X mener også at x alltid har rett og at alle andre har feil. Sykdommen har medført at x nå har mistet eiendommen sin pga tvangssalg pga mange utbetalte fordringer (bl a en del rettssaker x har tapt). Sykdommen har blitt til en stor belastning for familien bl a fordi vi blir beskyldt for å være mot x og fordi x nå bor sammen med meg pga at x er kastet ut av sitt eget hjem og lager mye bråk pga dette (Får raseri utbrudd i blant). Hvordan skal jeg få x til behandling? Hun trenger øyeblikkelig hjelp! x er iferd med å ødlegge veldig mye for seg selv og vi i familien orker snart ikke mer

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257248-paranoid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...