Gå til innhold

gavetips til fruen!

Anbefalte innlegg

Gjest the him
Skrevet

det er ikke like enkelt for oss gutter å kjøpe gaver til disse jentene våre som har alt..

derfor har jeg funnet en nødløsning.

jeg har allerede gitt min one and only en liten kjøpt gave som jeg tror hun vil like og laget en artig gave til henne.

jeg har da modifisert en rødvins eske (en slik en i tre)

og laget 10 egendefinerte gavekort i.

har grist dem til med glitter og div.

er faktisk litt stolt av meg selv da dette faktisk kommer til å gi henne ett megastort og nydelig smil:) og dette er faktisk noe hun vil dra nytte av hehe

gir dere to eksempler på mine gavekort:

gavekort på *HAPPY HOUR*

gavekort på *1TIME MASSASJE*

happy hour kan jo bety så mangt så der har jeg laget tre kort:)

tengte jeg sku spre dette videre slik at det poppet opp ideer til de som trenger det:)

ha en riktig god jul alle sammen!

nøffgakkmøbææ
Skrevet

å......jeg blir veldig misunnelig. jeg får alltid veldig fine gaver selv, men jeg tror du kan forvente en veldig glaaad kone:=)

jaja, det er bare å glede seg for deg også!

Gjest The him
Skrevet

å......jeg blir veldig misunnelig. jeg får alltid veldig fine gaver selv, men jeg tror du kan forvente en veldig glaaad kone:=)

jaja, det er bare å glede seg for deg også!

det håper jeg og:)

hun gjør så mye for meg og ungene så det blir en fryd å glede henne på alt muligvis:)

skal bli artig å se uttrykket hennes når hun åpner den:)

Skrevet

Så koselig! Jeg ville blitt kjempeglad over en sånn gave jeg - og jeg ser aldeles ikke på det som noen nødløsning!

Gjest pompell
Skrevet

Helt enormt av en mann å finne på noe sånt!

Du treffer spiker`n på hodet med denne her!

Du skal være stolt av deg selv!

Skrevet

Du bør være stolt her. Den gaven hadde garantert slått an her:-)

Men husk at du må utføre det etterpå med et stort smil:-)

Gjest Humlepungen
Skrevet

det håper jeg og:)

hun gjør så mye for meg og ungene så det blir en fryd å glede henne på alt muligvis:)

skal bli artig å se uttrykket hennes når hun åpner den:)

Din kone er heldig som har en mann som setter pris på henne.

Gjest catiki21
Skrevet

Din kone er heldig som har en mann som setter pris på henne.

jeg er også enig med alle de andre som har skrevet i denne tråden! Sånn gave kunne jeg også likt! Jeg synes det er sikkelig koslig med sånne gaver! Du kan være stolt over deg selv. Skulle finnes fler mannfolk som deg:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...