Gå til innhold

NHD: Hvordan slutter man med AP?

Anbefalte innlegg

optimisten1365380986

Må man trappe veldig sakte ned hvis man skal slutte med AP etter lang tids bruk? Hvor sakte må det evt skje?

Ser mange har problemer med å slutte med anti-depressiva, men det har aldri jeg hatt.

Er det verre å trappe ned/slutte med AP enn med AD?

Og hvilke symptomer må jeg da i så fall forvente?

Startet med dette etter at jeg over lang tid hadde et veldig stort press på meg. Jeg trodde noen overvåket meg på arbeid og at alle "visste" hva jeg gjorde til enhver tid. Resultatet var at jeg ble ekstemt nøye, alt måtte gjøres feilfritt ned til minste detalj. Distanserte meg fra andre mennesker. Det var liksom de på en planet og jeg på en annen helt alene.

Kanskje vanskelig å svare på, men tror du dette vil komme tilbake hvis jeg slutter med AP? Har ikke lenger det samme presset på meg som jeg hadde før. Jeg har også gått til psykolog i lang tid og fått gått igjennom en del ting. Fungerer nå ganske bra i arbeidsliv og sosialt, noe jeg også gjorde før jeg ble så syk og deprimert.

Takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257285-nhd-hvordan-slutter-man-med-ap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...