Gjest melmøll Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Jeg har skrevet flere innlegg der jeg er fortvilet over at jeg ikke kjenner noen virkning av psykologtimene. I min forrige time skjedde det noe. Jeg turte å ta opp noe jeg har holdt inni meg i mange år. Jeg har blitt fortalt at jeg hadde så god og trygg oppvekst. Men når jeg tenker over det, så var det ikke slik jeg opplevde det. Det skjedde ting som gjorde meg redd. Siden vi ikke snakket om det hjemme, har jeg alltid opplevd mine følelser som "feil" Men nå når jeg har møtt forståelse, så klarer jeg å akseptere følelsene. Psykologen tar følelsene mine på alvor. Jeg tror det betyr enormt i denne prosessen. Var vel bare det jeg ville si..... 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Så godt å høre!! Da vil jeg tro du er på rett vei..D lønner seg å være ærlig, ser du :-) Stå på videre!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.