Gjest Hjelp meg opp! Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Er på vei ned i kjelleren igjen... Angst og utrygghet trekker meg ned... Kan noen hjelpe meg opp? 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Strekker armen min etter din.. håper du griper taket.. 0 Siter
Gjest Hjelp meg opp! Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Strekker armen min etter din.. håper du griper taket.. Takk for det =) Bare begynn å trekk no... 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Takk for det =) Bare begynn å trekk no... Jepps, trekker for harde livet jeg =) Men da må du ikke slippe taket!! 0 Siter
Gjest Hjelp meg opp! Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Jepps, trekker for harde livet jeg =) Men da må du ikke slippe taket!! Neida...jeg holder så godt jeg kan jeg! 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Neida...jeg holder så godt jeg kan jeg! BRA!! Husk, jeg slipper ikke før du har kommet deg opp...!! Med dette prøver jeg å fortelle deg at du ikke er alene.. ikke gi opp! Ønsker deg en fin dag. Selv skal jeg ut og få meg frisk luft, gå meg en laaang tur og få ut frustrasjon og alt som trykker på.. d hjelper d skjønner du!! Kansje du også burde gjøre d?? MVH 0 Siter
Gjest Hjelp meg opp! Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 BRA!! Husk, jeg slipper ikke før du har kommet deg opp...!! Med dette prøver jeg å fortelle deg at du ikke er alene.. ikke gi opp! Ønsker deg en fin dag. Selv skal jeg ut og få meg frisk luft, gå meg en laaang tur og få ut frustrasjon og alt som trykker på.. d hjelper d skjønner du!! Kansje du også burde gjøre d?? MVH Jepp...det var en god ide! Takk for dra-krafta! Kjenner at jeg er på rett vei! Ha en fin dag du også! Klemframegtildeg 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Jepp...det var en god ide! Takk for dra-krafta! Kjenner at jeg er på rett vei! Ha en fin dag du også! Klemframegtildeg Kjempe bra! God tur..:-) Klemz tilbake 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.