Gjest ocd Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Er det noen som er medlem i Norsk OCD forening, ANANKE ? I så fall...hvilke erfaringer har du med å være medlem her? 0 Siter
Liv Heidi Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Jeg har så dårlige erfaringer med Norsk OCD forening, Ananke at jeg blir kvalm! 0 Siter
Gjest ellibeth15 Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Jeg har så dårlige erfaringer med Norsk OCD forening, Ananke at jeg blir kvalm! Hva slags erfaringer er du sikter til ? interessant å vite da jeg selv aldri har vært medlem der 0 Siter
Heloise Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Tror ikke jeg er medlem enda, kanskje jeg er det... Er pårørende (kjæreste) og var med til Røros med ananke i sommer som var. Var i pårørendegruppe, og syntes det var bra ^^ Veldig mange her hadde gode erfaringer og hadde vær medlemmer lenge. Gå inn på forumet der og spør da vel 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.