Håpløs24 Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Jeg har en diagnose som tilsvarer at jeg både må gå på medisiner og til samtale terapi. I den forbindelse lurte jeg på om du visste om det finnes noen liste over privat praktiserende psykiatere? 0 Siter
bibben Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Det finnes lister over privatpraktiserende psykiatere og psykologer. På listen fremgår det også hvor stor refusjonsordning de har. Har de 100%, betaler du ikke noe ut over ditt frikort. Listen får du enten hos fastlegen, DPS'n eller ved å kontakte kommunen. Good luck! 0 Siter
mikina Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 http://www.nav.no/1073750591.cms på denne siden er en liste over alle spesialister med avtale, dvs refusjonsavtale som gjør at du ikke betaler mer enn frikort-grensa for å gå til de. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Finn ut hvilket Regionalt helseforetak, RHF, du tilhører. Helse Sør, Øst, Vest, Midt, Nord. Gå derette inn på deres hjemmeside. Der skal du finn fortegnelse over alle psykiatere (og psykologer) som har avtale. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.