Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest hhhhhh

hei! Jeg syns absolutt at du bør gå til en gynekolog.. For om du har det, er det ikke bra. det er vel ingen som liker og gå dit, men bit tennene sammen, det er fort over! hvor gammel er du, og hvor i landet bor du? vet om en utrolig fin "ungdomsklinikk" i Oslo..

Du har nok ikke tampongen oppe i livmoren. Det går ikke an. Men er du i tvil om du har glemt en tampong, og at denne ligger oppi skjeden, prøv bare å kjenne etter da. Stikk fingeren opp i skjeden, gjerne mens du ligger på rygg, med beina opp. Du vil kunne kjenne livmormunnen som en kul, (antagelig, da). På denne måten vil jeg tro du vil finne en gjenglemt tampong. Men er du usikker og redd, bare gå til en lege. De har sett mye, og har taushetsplikt. Ikke vær engstelig.

Klem fra meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/25747-tampong-i-livmoren/#findComment-106621
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Hvis du tror tampongen er i skjeden (den kan ikke finne vei opp i livmoren) bør du få den ut. Det skulle være mulig selv å fiske den ut, ellers søker du lege. En glemt tampong vil gi sterkt illeluktende utflod. Det er ikke flaut å gå til lege (legevakt) for slikt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/25747-tampong-i-livmoren/#findComment-106940
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...