Gjest Zahara Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Jeg prøver melatonin igjen, men bruker to kapsler nå uten effekt. Er det noe vits i å prøve tre? 0 Siter
Gjest søvnløse netter Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Ring legen din å hør- Jeg hadde forsøkt med tre i helgen, hvis det haster. Kunne gi barnet mitt to, så da regner jeg med at tre for en voksen ikke er farlig. Men ring legen din, for sikkerhets skyld:) 0 Siter
Gjest Løvetannbarnet Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Hvor får du tak i melatonin? 0 Siter
Gjest Zahara Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Hvor får du tak i melatonin? Får resept av legen, sammen med et skjema om ureg. preparat.. Må betale selv, er vel i overkant av hundre kr i mnd.. De pleier å ha det inne på apoteket, ellers bestiller de opp og har de et par dager etterpå. 0 Siter
mikina Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Får resept av legen, sammen med et skjema om ureg. preparat.. Må betale selv, er vel i overkant av hundre kr i mnd.. De pleier å ha det inne på apoteket, ellers bestiller de opp og har de et par dager etterpå. Skal det ikke veldig mye til for å få resept på melatonin? Trodde legene var veldig tilbakeholdne med å gi dette, pga at det er uregistrert og slikt.. 0 Siter
Gjest Zahara Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Skal det ikke veldig mye til for å få resept på melatonin? Trodde legene var veldig tilbakeholdne med å gi dette, pga at det er uregistrert og slikt.. nei.. de vil vel gjerne skrive det ut tror jeg.. Særlig om du har problemer med døgnrytmen.. Fikk det nærmest kastet etter meg ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.