Gå til innhold

skal


thinkerbell

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 180
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • thinkerbell

    65

  • bibben

    37

Mest aktive i denne tråden

Kikk på overgrep. Ja, lever i beste velgående, men er skjelven, verden holder på å forandre seg Bella!! Skummelt og godt..

har middagen i ovnen og en hungrig gjest like rundt hjørnet, men jeg titter innom rundt midnatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har middagen i ovnen og en hungrig gjest like rundt hjørnet, men jeg titter innom rundt midnatt!

Jeg vil også være oppe til midnatt!

Gi lyd når klokken er slagen!!!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hihi-

*nikker med blyg enighet*

Dessuten hilser tussi her fra armkroken at han IKKE liker at folk lager tøfler av han! Han blir faktisk Meget Lei Seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi-

*nikker med blyg enighet*

det er et stort flott hus til leie i england så jeg i dag på åpent, burde ikek vi tre flytte inn dit til sumaren? jeg og eieren er ligger i skilsmisse fortiden så det får bli deg eller skal som ordner dette. men jeg vil altsåh! er så mange pene menn i det landet.. *sukker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten hilser tussi her fra armkroken at han IKKE liker at folk lager tøfler av han! Han blir faktisk Meget Lei Seg!

tussi er søt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er et stort flott hus til leie i england så jeg i dag på åpent, burde ikek vi tre flytte inn dit til sumaren? jeg og eieren er ligger i skilsmisse fortiden så det får bli deg eller skal som ordner dette. men jeg vil altsåh! er så mange pene menn i det landet.. *sukker*

skrivefeil skyldes heavy inntak av chablis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten hilser tussi her fra armkroken at han IKKE liker at folk lager tøfler av han! Han blir faktisk Meget Lei Seg!

Nei, her satses det kun på syntetiske stoffer....bena har så godt av det, og små engstelig esler har enda bedre av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er et stort flott hus til leie i england så jeg i dag på åpent, burde ikek vi tre flytte inn dit til sumaren? jeg og eieren er ligger i skilsmisse fortiden så det får bli deg eller skal som ordner dette. men jeg vil altsåh! er så mange pene menn i det landet.. *sukker*

*sniker inn på åpent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er et stort flott hus til leie i england så jeg i dag på åpent, burde ikek vi tre flytte inn dit til sumaren? jeg og eieren er ligger i skilsmisse fortiden så det får bli deg eller skal som ordner dette. men jeg vil altsåh! er så mange pene menn i det landet.. *sukker*

Jeg er med det vet du bella!

Forøvrig har jeg ett eller annet belte i karate, og er god å ha i slike situasjoner.

*tar frem penger, pass og piller*

Dette blir topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med det vet du bella!

Forøvrig har jeg ett eller annet belte i karate, og er god å ha i slike situasjoner.

*tar frem penger, pass og piller*

Dette blir topp!

penger, pass og piller.. glitrende! jeg stiller med vin og skal med mokkabønner. da trenger vi ikke mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er tussi en mann????

Tussi er et hankjønn-esel...ja, det er han!

Det er ikke så mange damer i Hundremeterskogen; ugla, kengumamma...men kengubarnet er nok en liten gutt.

Innvendinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussi er et hankjønn-esel...ja, det er han!

Det er ikke så mange damer i Hundremeterskogen; ugla, kengumamma...men kengubarnet er nok en liten gutt.

Innvendinger?

ugla er en hann, men tussi er da vitterlig en klok kvinne??????????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...