Gå til innhold

skal


thinkerbell

Anbefalte innlegg

Bare vent!!!!

*konspirerer med spøkelset*

njeheheheheheheheheh!!!

Vel, jeg har lovet bella og benytte min kontakter i England...jeg har ett par ghost busters som stiller any time!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 180
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • thinkerbell

    65

  • bibben

    37

Mest aktive i denne tråden

Tror nok at dere kan laane en av bilene vaare...mot aa ta engelsk forsikring..ca £5 pr uke

*glise bredt'

jeg vil ha jaguaren.

VIL HA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, jeg har lovet bella og benytte min kontakter i England...jeg har ett par ghost busters som stiller any time!

Da tenker jeg de skal møte sine overkvinner. De er jo bare små pinglemenn! Takler allslags ekkel gørr, men jenter som gråter - oh no!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tenker jeg de skal møte sine overkvinner. De er jo bare små pinglemenn! Takler allslags ekkel gørr, men jenter som gråter - oh no!

Du har et poeng der!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men helt alvorlig...vil dere leie,saa er alt klart

En fantastisk tanke! Helt alvorlig! men tror ikke bella tør å møte meg, så det spørs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaguaren er jo historie den! hr gjennoppstaatt som trekspill *roedme*

*LOL*!!!!!!!!

*printe ut å henge betroelsen på veggen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja.. jeg kan trenge hushjelp og kokk....

Du vet at jeg trakterer begge roller bella....jeg har deg mistenkt for å lete etter dårlige unnskyldninger...

stemmer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...