Gå til innhold

skal


thinkerbell

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 180
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • thinkerbell

    65

  • bibben

    37

Mest aktive i denne tråden

Du vet at jeg trakterer begge roller bella....jeg har deg mistenkt for å lete etter dårlige unnskyldninger...

stemmer det?

nei.. du lager jo faktisk god mat.. så du kan bli med. men hva skal vi bruke skal til?? rengjøringshjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

Jeg er alvorlig. Fortell meg retningen utenfor London. Har selv bodd i vest. Pris?

Kent. ved stranden.

Aner ikke pris, maa undersoeke hva som er vanlig. Og det kan leies ut naar som helst,for naa blir det staaende tomt hele tiden. men vi vil ikke ha langtidsutleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kent. ved stranden.

Aner ikke pris, maa undersoeke hva som er vanlig. Og det kan leies ut naar som helst,for naa blir det staaende tomt hele tiden. men vi vil ikke ha langtidsutleie

er det det i smørbrødgaten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

*blunke uskyldig*

men kan man låne nanny? trenger noen som kan vaske kjolene mine.....

Nanny bor hos oss.

dessuten er hun for tander for slike som deg!! Hun er vant med fintfoelende mennesker som meg og mine soesken..og mine eminente barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*dytter øynene forsiktig på plass*

ja det er ingenting.. hun pløyde ned noen mennesker herforleden også... det er ganske vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei.. du lager jo faktisk god mat.. så du kan bli med. men hva skal vi bruke skal til?? rengjøringshjelp?

skal skel ikke "brukes" til noe som hels, men være rekonvalesens og bli tatt vare på! Trodde det var opplagt fra starten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nanny bor hos oss.

dessuten er hun for tander for slike som deg!! Hun er vant med fintfoelende mennesker som meg og mine soesken..og mine eminente barn!

*rå latter*

hun ville vært glad for å få en pause fra familien crazy tenker jeg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skal skel ikke "brukes" til noe som hels, men være rekonvalesens og bli tatt vare på! Trodde det var opplagt fra starten!

åå???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kent. ved stranden.

Aner ikke pris, maa undersoeke hva som er vanlig. Og det kan leies ut naar som helst,for naa blir det staaende tomt hele tiden. men vi vil ikke ha langtidsutleie

5 rom...da er jeg avhengig av ett par selskapsdamer...strategisk plassert i de ulike stuene.

Må nok godsnakke med bellers og skal.

Det hadde vært svinaktig morsomt..!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei.. du lager jo faktisk god mat.. så du kan bli med. men hva skal vi bruke skal til?? rengjøringshjelp?

Jeg tar meg av rengjørningen i tillegg.

Liker sånt også jeg!

Skal kan få vifte rundt med sløyfen sin, og glede oss på tunge dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi starte ny traad? PLIIS.

jeg finner ikke frem i denne lengre

finner du ikke frem bestemor?

dere får skravle videre.. nå må jeg finne sengen snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...