Gå til innhold

Utslitt... NHD?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært deprimert og spiseforstyrret i flere år. Jeg prøver å gjøre sånn som du sier med jevn døgnrytme, stå opp til samme tid, gjøre de daglige aktivitetene, mosjon osv. For tiden jobber jeg 100 %, men var sykemeldt noen mnd for en stund siden. Det er vanskelig å være delvis sykemeldt i min jobb...

Det siste året har jeg vært veldig sliten og rett og slett i skikkelig dårlig form. Jeg er trøtt nesten hele dagen (sover bra om natta) og er nær ved å besvime flere ganger om dagen. I dag var jeg ute og gikk (30 min.) og klarte nesten ikke å komme meg hjem for jeg ble så sliten og begynte å gå sjanglete og måtte senke farten for å ikke falle. Andre ganger får jeg noen sekunder hvor jeg ser svarte prikker som blir større og større. Og nesten daglig opplever jeg at øynene mine glir igjen mens jeg står eller går. Litt sånn mellomting mellom å sovne stående og å besvime. Jeg har besvimt noen ganger, men stort sett går det bra.

Jeg vil så gjerne gjøre alt det jeg gjør i hverdagen min som normalt, men samtidig så kunne jeg kanskje trengt mer hvile. Tror du at dette er tegn på utslitthet og at jeg trenger å ta det mer med ro eller er det tegn på sykdom?

Skrevet

Må bare slenge innom å si at dette er meg når jeg mangler jern!

Sjekkes lett hos legen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...