Gå til innhold

Snakker du til kjendiser?

Anbefalte innlegg

Gjest På gaten
Skrevet

Jeg har blitt kjent med en småkjendis, og opplever det litt merkelig å gå med han på gaten. Ofte kommer folk og hilser og lurer på om han ikke er den og den. Og dette er som sagt ikke noen superkjendis. Jeg finner det bare litt merkelig. Hvis DU ser en kjendis på gaten, går du da bort og spør: Er ikke du Toppen Bech/Kåre Conradi/Harald Eia?? Etc? Synes bare det er pussig jeg. Akkurat som om folk synes de er på hils med folk de har sett å tv :-)

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Line

4

• amber sun

2

• kaffepiken

2

• ylvali1365381015

2

Mest aktive i denne tråden

Angela1365380318
Skrevet

Nei jeg gjør ikke det, men jeg vet at det er vanlig. Er vel derfor enkelte streber sånn etter å bli kjendis?

Har hørt at enkelte norske såpeopera skuespillere har fått kjeft på gaten av folk som ike skuller skuespiller og karakter. Er du slem på tv er du slem på hotel cæsar er du slem på rimi også liksom.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nei, jeg gjør heller motsatt. Prøver krampaktig å ikke vise at jeg har kjent dem igjen, så jeg blir helt rar. :P

Gjest mandolina
Skrevet

Nei. det gjør jeg ikke.

Satt engeng på fly til Gran Canaria med flere kjendiser fra TV2. De satt bare et par rader fra oss. Så vidt jeg så, var det ingen som tok notis av dem, eller snakket til de.

På den turen fikk de være i fred, slik som alle andre passasjerer.

Hilsen

Skrevet

Helt uten å tenke over hvem det var, så har jeg sagt hei til kjendis i forbifarten. Etterpå følte jeg meg dum da jeg kom på at dette ikke var en jeg kjente. Man treffer jo masse folk, og da smiler eller hilser jeg på de jeg drar kjensel på.....

candyqueen_83
Skrevet

Nei, jeg gjør heller motsatt. Prøver krampaktig å ikke vise at jeg har kjent dem igjen, så jeg blir helt rar. :P

Det gjør jeg også ;)

Vet ikke hvorfor..

Skrevet

Nei, det kunne aldri falt meg inn.

Jeg prøver å late som ingenting.. hehe..

Gjest heidi22
Skrevet

Jeg har merket at spesielt fulle folk bare MÅ snakke med "kjendiser"... De tror liksom at siden de "kjenner" dem som kjenner jo kjendisen dem og. jeg syns det er teit. De er jo egentlig bare vanlige folk og bør få være i fred.

Selvsagt, er dette en kjendis du beudrer og bare har så lyst til å fortelle hvor utmerket du syns vedkommende er, jo klart da er det jo naturlig å si noe...

Jeg jobber sammen med en som er halvkjendis, men jeg snakker aldri om det med vedkommende, kun ting som angår jobben.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det gjør jeg også ;)

Vet ikke hvorfor..

Hehe, blir så flau over meg selv. Heldigvis er det ikke så mange kjendiser som frekventerer plassen jeg bor. :)

Skrevet

Nei, eg plar vanlegvis ikkje prate med folk eg ikkje kjenner på gata. Det at eg *kjenner til* ein person betyr jo slett ikkje at eg *kjenner* han. Eg har som regel ikkje noko spesielt eg skulle ha sagt til dei uansett.

Eg prata til ein kjendis ein gong da eg var barn, og det var slik ei flau oppleving at eg ikkje gjer det meir.

Men det betyr ikkje at eg ikkje kunne prata til ein "kjendis" som til kven som helst anna i ein gitt situasjon der det var nokonlunde naturleg å prate med framande.

Gjest heidi22
Skrevet

Jeg så en kjendis i sommer, men lot som jeg ikke kjente henne igjen. Syntes hun fortjente å være i fred siden hun og var på ferie. Sikkert irriterende å bli plaget av alle fansene som bare MÅ prate med de...

Skrevet

Nei det ville ikke falle meg inn. Jeg holder på med en som er litt halv kjendis (spesielt blant unge jenter) innen sport, og har opplevd noen ganger at fjortiser kommer bort og skal prate med han uten at de kjenner han. Det er litt spesielt, men det gjør ingenting.

Skrevet

Da jeg først flyttet til Oslo var jeg helt på tuppa hver gang jeg så noen som kunne ligne på en kjendis. :-) Samboeren min som er oppvokst her bare kikket rart på meg..

Nå etter snart 10 år i byen er jeg litt immun mot dem, de er jo overalt. Så senest to stk i dag.

Hadde det vært snakk om *superstars* ville nok begeistringen kommet litt tilbake, men å snakke til dem, det kunne ikke ramle meg inn. :o)

Skrevet

Det gjør jeg aldri. Titter ikke på dem engang, stakkars, jeg synes de skal få være i fred uten at folk kaster seg over dem.

Skrevet

Nei, jeg gjør ikke det.

Har truffet på noen fra Vazelina Bilopphøggers på Lanzarote en gang, hun en politiker (husker ikke navnet, hun var mye i media for noen år tilbake) på fjelltur, og ellers noen tv-fjes på flyplasser og sånn.

Men har aldri kommet på å komme bort og si noe til dem. Later vel heller som ingenting, ller som om jeg ikke kjenner dem igjen. ;-P

Skrevet

Jeg gikk forbi Sissel Kyrkjebø på gata for mange år siden. Smilte og sa hei og gikk videre, og tenkte "Hvem søren var nå det da??" Trodde det var noen jeg kjente. Hihi...

Hun hilste og smilte forøvrig tilbake. :-)

Gjest Pontiac
Skrevet

Nei, overhode ikke. Og ikke snur jeg meg og glaner etter dem heller slik at jeg kræsjer rett i et eller annet.

De er da bare mennsker de også, som du og jeg.

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Faller meg ikke akkurat naturlig inn å gjøre det.

Skrevet

Nei, noe så grusomt. det hender jeg blir sånn "oi, se, en kjendis" inni meg, men å henge rundt ham, be om autograf eller snakke til ham kunne ikke falt meg inn. synes det er SÅ harry.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...