Gå til innhold

FU: Rer du opp senga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rer du opp senga? Bare din egen? Eller hele familiens (for dere som er flere)? Har du sengeteppe?

Må innrømme at jeg ikke gjør det, men ønsker meg veldig et sengeteppe, og da må jeg vel begynne.

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Orio

10

• Babette

6

• Lillemus

4

• ....AV

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg rer alltid opp sengen. Kan ikke legge meg i en uoppredd seng.

Skrevet

Nei, vi gjør ikke det - og trøster meg med alle eksperter som sier at det ikke er bra for midden i senga at vi ikke rer opp ;)

Skrevet

Nope, drar dynene til side og lufter.

Gidder ikke fostre opp flere sengemidd enn nødvendig. ;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Bare ved spesielle anledninger. ;)

Har et veldig fint heklet sengeteppe, så det er synd at jeg ikke gidder å re opp senga oftere.

candyqueen_83
Skrevet

Det hender innimellom at jeg rer opp senga. Både for kjæresten min og meg selv.. Men det er sjeldent. Bretter som regel dyna til side og går på badet :P

Skrevet

Nja... slenger vel sengetøyet sånn nokonlunde på plass i alle fall halvparten av tida ;-)

Men det blir overhodet ikkje verken sjukehushjørner eller militær standard på noko som helst vis...

Og eg ønsker meg også eit sengeteppe, både til dobbeltsenga og til ungane sine senger. Syns det er fint, og litt OK for når det er leikebesøk (hos ungane da, ikkje på soverommet vårt, LOL!!)

Skrevet

Nei, gjør ikke det. Eller - når jeg har lagt på nytt sengetøy så gjør jeg det.

Ellers er det egentlig bare bra å lufte sengen istedenfor å re opp med sengeteppe og greier.

Skrevet

Ja, er ikke det en god unnskyldning til å slippe å re opp pent og lette på sengeteppe? ;-)

Skrevet

nope, bare når jeg skifter sengetøy. Har ikke sengeteppe.

Gjest strømpeløs
Skrevet

Rer bare opp dersom vi vet det kommer besøk, og de kan finne på å gå inn på soverommene eller vi glemmer å lukke dørene.

Skrevet

Deilig. Da kan jeg slippe dårlig samvittighet for det.

Skrevet

Gubben gjør det :)

Har han flere nyttige egenskaper? Og låner du ham ut?

Skrevet

Nei, slenger dyna til side om morran så kaldlufta fra vinduet får komme til, ellers blir det jo en ren middfarm under der. Det er usunt å re opp senga!

Skrevet

Nei, det gidder jeg ytterst skjeldent - med mindre jeg nettopp har lagt på nytt sengetøy.

Skrevet

Nei, slenger dyna til side om morran så kaldlufta fra vinduet får komme til, ellers blir det jo en ren middfarm under der. Det er usunt å re opp senga!

Nice try, Lillemus! Men man kan jo la senga stå og kjølne og lufte seg med åpne vinduer en times tid før man strammer laknene osv. Man kan re opp senga og brette dyna tilbake også.

Hater å legge meg i uoppredd seng. Men jeg forlanger ikke at andre gjør det, da. Og jeg tenker ikke stygt om folk jeg er hos, som har DET bolet bak halvåpen dør: krøllete lakener, vridde dyner, vrengte bukser på gulvet.

;)

Skrevet

Nei, bare hvis jeg har lagt på nytt sengetøy eller har vaska soverommet. Da må jeg liksom re opp senga også:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...