Gå til innhold

Å skille barna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine to var 3 og 5 da vi skilte lag og vi ser klart at de hadde god nytte av å ha hverandre i den perioden og i ettertid. De var på samme avdeling i barnehagen det første halve året etter at jeg flyttet ut og jeg tror det var veldig godt for dem.

Nå er det 3 år siden jeg flyttet og det siste året - halvannet kanskje - har vi hatt enkelte dager da vi har skilt dem slik at den ene har vært hos meg og den andre hos pappan. Det har vært veldig koselig for alle parter og de gleder seg veldig til disse mamma- og pappadagene som vi kaller dem.

Men jeg ville ikke skilt dem fast på bosted til daglig nei.

Skrevet

Jeg ville ikke skilt ungene..de trenger jo hverandre, selv om de kan være som både hund og katt noen ganger.. men det er meg:)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Er skilsmissebarn selv.

Å skilles fra søster var ikke det verste. For vi snakket i telefonen og møttes i ferier.

Det verste var å forholde seg til skilte foreldre.

(var ca 14 år)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...