Gå til innhold

Tror dere hun glemmer?

Anbefalte innlegg

Jeg sendte en email til psyk.sykepleier på onsdag. Hun kom tilbake på torsdag, men så har jeg ikke hørt noe fra henne.. arrgh.. trodde vi skulle kunne fikse noe på torsdag og fredag, eller lage noen planer før helgen, men har ikke hørt noe fra henne..

Fikk inntrykk av at de virkelig ville prøve og få meg inn til legen før jul. Og da trodde jeg at ting skulle skje litt fort! Men så har det vært stille..

Hun vet at på grunn av en missforståelse så fikk vi ikke sjanse til og sende inn ny søknad om litt lommepenger til meg -og det skjedde for 2 månder siden.

Og nå er jeg blakk og har en følelse av at det er for sent til og få litt penger til før jul så jeg kunne kjøpe noen presanger.

Gaver er noe jeg bare en sjelden gang har fått muligheten til og kjøpe i de siste åra for jeg har ikke hatt penger.

Pleier de og glemme og ta kontakt iblandt, er hun bare veldig opptatt? Jeg har ikke no lyst til og mase, og spessielt om penger så kvier jeg meg veldig for og nevne det.. Føles så rart og bare få ting utdelt liksom.

Synes det er så ofte at .. "Nå skal vi fikse det og det!" Også skjer det liksom ingenting eller så stopper det opp.

Er jeg bare egoistisk her? jeg vet jo at hun er opptatt med andre også, men hadde blitt så glad om noe skjedde!!

Er det meningen at jeg skal pushe veldig? Er fortsatt ganske så forvirret om hvordan det er og få hjelp - og hva min rolle er..

Jeg mener jeg gir veldig inntrykk for til dem at jeg er åpen for alt og vil prøve alt. har sagt det flere ganger.. Og har bare skjedd 3 ganger at jeg ikke har klart og møte opp på noe.. men det stusser avgårde.

Hva er min rolle egentlig? Skal jeg komme med masse forslag?

Skal jeg spørre henne om vi kunne gjøre "det" og "det" sammen konstant? Vil ikke mase på henne heller, eller at jeg skal ta "plassen" til andre som har det vondt og som kunne trenge henne,

"jeg klarer meg jo" sier jeg til megselv, "er ikke så farlig med meg".... men gjør jeg det??

Må slutte og røyke!! :o

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257665-tror-dere-hun-glemmer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeia1365380317

mas!!!!

Din oppgave er å ta vare på deg, vennen :)

Og det er ikke får sent med litt ekstra før jul :) Du må bare søke, ikke gi deg :)

Det er fir jævlig, men det er nå engang slik at den som skriker høyest får mest og først, det betyr ikke at du skal bli "slem", bare min dem på at du også trenger en hånd å holde i og da er det jo korslig at noen tar deg i hånden, eller hva ?

Klem fra

mas!!!!

Din oppgave er å ta vare på deg, vennen :)

Og det er ikke får sent med litt ekstra før jul :) Du må bare søke, ikke gi deg :)

Det er fir jævlig, men det er nå engang slik at den som skriker høyest får mest og først, det betyr ikke at du skal bli "slem", bare min dem på at du også trenger en hånd å holde i og da er det jo korslig at noen tar deg i hånden, eller hva ?

Klem fra

A, men det er så rart og nevne det samme hele tiden, de vet jo om hva jeg vil.. tror jeg da..

Men idag var jeg på sosialkontoret og fikk skrevet ny søknad, jippi! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...