Gå til innhold

Fra Paroxetin til Fontex..??

Anbefalte innlegg

Skrevet

NHD...jeg skrev til deg for noen dager siden vedr. paroxetin og vektøkning. Jeg har gått opp ca 24 kg. på noen måneder og er svært lei meg for det. Legen min foreslo overgang til fontex, mens du foreslo cipralex.

Jeg har stor angst i forhold til skifte av medisin uansett....men jeg skjønner at jeg bør gjøre noe om jeg ikke skal bli en flodhest (er på god vei)

Hva er det med fontex som skal være bedre i forhold til apetitt...??

Kan jeg renge med andre bivirkninger på dette preparatet enn på paroxetin som jeg kjenner?

Jeg vet verken ut eller inn nå....føler bare at jeg er sulten (sugen) hele tiden og blir litt for fiksert på mat.

Har strevet med å gå ned over 30 kg over en periode på 7-8 år. Nå er altså mesteparten kommet på i løpet av noen måneder.

Hjeeeeelp...!!!

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Fontex er sikkert et godt valg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...