AnnaSara Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 NHD...jeg skrev til deg for noen dager siden vedr. paroxetin og vektøkning. Jeg har gått opp ca 24 kg. på noen måneder og er svært lei meg for det. Legen min foreslo overgang til fontex, mens du foreslo cipralex. Jeg har stor angst i forhold til skifte av medisin uansett....men jeg skjønner at jeg bør gjøre noe om jeg ikke skal bli en flodhest (er på god vei) Hva er det med fontex som skal være bedre i forhold til apetitt...?? Kan jeg renge med andre bivirkninger på dette preparatet enn på paroxetin som jeg kjenner? Jeg vet verken ut eller inn nå....føler bare at jeg er sulten (sugen) hele tiden og blir litt for fiksert på mat. Har strevet med å gå ned over 30 kg over en periode på 7-8 år. Nå er altså mesteparten kommet på i løpet av noen måneder. Hjeeeeelp...!!! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Fontex er sikkert et godt valg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.