Gå til innhold

Støtte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter en del for tiden... Var et par dager da jeg virkelig kunne trengt noen - men opplevde å bli nedprioritert for andre aktiviteter (selv om vi allerede hadde laget avtaler om å finne på noe). Dermed ble jeg overlatt til meg selv, og uten den nødvendige psykiske styrken har det stort sett gått i overspising og alkohol i det siste. På grunn av dette har jeg heller ikke orket å følge opp mine sosiale aktiviteter, og derfor blitt møtt med en mengde kritikk og spydige kommentarer, som igjen har fått meg til å bli enda mer deppa og selvdestruktiv. Føler ikke at noen forstår. Merker at jeg er på vei utfor stupet igjen. Ond sirkel, og jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Folk forventer så mye, spes nå som det er jul. Jeg fikser det ikke.

Vet ikke hvor jeg vil med dette. Bør vel ta turen til legen, men er i full jobb og ansatt på kontrakt så det er jo begrenset hvor mye jeg kan gå der.

Egentlig savner jeg litt støtte. Noen som er glad i meg og kan passe på meg litt. Men jeg er singel så ingen kjæreste som kan ta den oppgaven, og alle er opptatt med sitt. Ingen som forstår. Lei...

Skrevet

Kjære deg.. jeg har heller ikke støtte fra noen i min omgangskrets. Men det er jo egentlig min egen feil (fordi jeg ikke klarer å snakke om det selv).

Jeg vil vel bare si: du er IKKE alene.. klem..

Skrevet

Kjære deg.. jeg har heller ikke støtte fra noen i min omgangskrets. Men det er jo egentlig min egen feil (fordi jeg ikke klarer å snakke om det selv).

Jeg vil vel bare si: du er IKKE alene.. klem..

Jeg føler meg også alene, og skulle ønske at noen kunne ta vare på meg litt også:=).. kanskje du kan ta vare på deg selv?.. trøste deg selv litt. Les en god bok, se på tv eller noe annet du liker.. Det har jeg blitt flink til, og det hjelper!.. det hjelper også å tenke på at det er mange som har det mye verre enn meg ( iallefall av og til:=)

Stor klem til deg..

Skrevet

Hjelper det å flytte?

Synes ikke jobben min er noe spes heller, så lurte på å få rekrutteringsbyrået mitt til å overføre meg med bakgrunn i at jeg vil flytte.

Skrevet

Jeg føler meg også alene, og skulle ønske at noen kunne ta vare på meg litt også:=).. kanskje du kan ta vare på deg selv?.. trøste deg selv litt. Les en god bok, se på tv eller noe annet du liker.. Det har jeg blitt flink til, og det hjelper!.. det hjelper også å tenke på at det er mange som har det mye verre enn meg ( iallefall av og til:=)

Stor klem til deg..

Takk for svar begge to.

Når det gjelder dette med å ta vare på seg selv så må jeg innrømme at jeg sliter. Klarer ikke å føle glede over å gjøre ting alene... Har ikke hatt særlig interesse for noe siden jeg var liten jente, men tror dette skyldes at jeg har vært mer eller mindre deprimert siden 7-års alderen. Drikker vekk problemene, og hvis ikke polet er åpent, sånn som i dag, så spiser jeg de vekk. Så sovner jeg, og våkner igjen og spiser mer. Det gikk greit noen måneder, men nå er alt tilbake til det samme gamle. Føler meg elendig.

Klem til dere

Skrevet

Stor klem til deg..

Jeg har funnet mye støtte her inne:)

Forresten så sendte jeg en melding til en venninne idag(hun bor 50 mil unna meg da men..)

Jeg fortalte at jeg sleit for tida.. der fikk jeg en så utrolig god melding tilbake!! At jeg bare måtte ringe om jeg følte for å "tømme" meg eller rett og slett bare ha litt støtte. Og så skrev hun: "glad i dæ"..utrolig hvor dette styrket meg. Så det er helt sikkert flere som bryr seg om oss, enn vi selv tror:)

Skrevet

Takk for svar begge to.

Når det gjelder dette med å ta vare på seg selv så må jeg innrømme at jeg sliter. Klarer ikke å føle glede over å gjøre ting alene... Har ikke hatt særlig interesse for noe siden jeg var liten jente, men tror dette skyldes at jeg har vært mer eller mindre deprimert siden 7-års alderen. Drikker vekk problemene, og hvis ikke polet er åpent, sånn som i dag, så spiser jeg de vekk. Så sovner jeg, og våkner igjen og spiser mer. Det gikk greit noen måneder, men nå er alt tilbake til det samme gamle. Føler meg elendig.

Klem til dere

Stakkars deg, det høres ikke noe godt ut. Har du søkt hjelp?.. Det kan hende du trenger det for å finne andre måter å få utløp for.. det blir bare verre med alkohol ( det vet du jo helt sikkert)..

Jeg håper du får den hjelpen du trenger til å ta bedre vare på deg selv, slik at du kan få det bra igjen:=)

Varme klemmer til deg.

Skrevet

Stakkars deg, det høres ikke noe godt ut. Har du søkt hjelp?.. Det kan hende du trenger det for å finne andre måter å få utløp for.. det blir bare verre med alkohol ( det vet du jo helt sikkert)..

Jeg håper du får den hjelpen du trenger til å ta bedre vare på deg selv, slik at du kan få det bra igjen:=)

Varme klemmer til deg.

Nei, har ikke søkt hjelp, men må gjøre det snart. Ordne med fri fra jobben og komme meg til legen. Det ordner seg vel...

Skrevet

Nei, har ikke søkt hjelp, men må gjøre det snart. Ordne med fri fra jobben og komme meg til legen. Det ordner seg vel...

Ja, ring og bestill en time hos fastlegen din, og førsøk å vær ærlig.. Du har rett på fri fra jobben for å gå til legen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...