Gjest Kiwitilalle! Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Det begynte med et "kan hende at du ikke har Bipolar likvel" til nå et "du har ikke Bipolar".... Tre psykiatere og en psyk. sykepleier har blitt veldig enige med hverandre. Og her sitter jeg som et spørsmåltegn og lurer på hva som skjedde den gangen for seks år siden... Men...."det kan hende du har det vi kaller tilbakevendene depresjoner og er litt preget av den omsorgssvikten du var utsatt for i barndommen". Jeg spør dem "har jeg er personlighetsforstyrrelse?" "Nei, er svaret. Jeg spør deg NHD: Søvnløshet har vært livet mitt fra tidlig i tenårene. I kombinasjon med annet stress KAN det gå over i depresjon, men somregel blir jeg "bare" veldig sliten. Har hatt depresjon to ganger de siste seks år. Stemningsstabiliserende virker ikke. Antidepp virker ikke. Antipsykosemed virker, men gir meg angst, noe jeg ellers aldri har. Jeg mener jeg bør utredes ved en søvnklinnikk, men vet ikke helt hva de i såfall kan hjelpe meg med...Hva i alle dager er i veien med meg? Jeg vil bare sove! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.