Gå til innhold

forvirring?

Gjest rett eller ikke?

Anbefalte innlegg

Gjest rett eller ikke?
Skrevet

Jeg gleder meg ENORMT til å få barn med samboeren min. Når det skjer engang.Bare det å lage en baby sammen får meg sååå glad og gir meg såå stor livslyst. Har litt lav livsgnist men dette piffer skikkelig opp!!

Jeg hadde vel aldri gledet meg til dette hvis jeg ikke hadde elsket fyren?? Kan ikke vere at jeg bare vil ha en unge liksom.. ??

Gleder meg til å se hvem babyen ligner på og alt:)tihi..skjøøøønn

Gjest Alt er tiltak
Skrevet

Forstår deg utrolig godt :)

jepp? men så du spørsmålet mitt?? er plaget med så mange negative tanker..Hva mener du om det jeg skrev? forvirring innlegget..

Gjest Mechilah
Skrevet

jepp? men så du spørsmålet mitt?? er plaget med så mange negative tanker..Hva mener du om det jeg skrev? forvirring innlegget..

Hm?

Gjest Mechilah
Skrevet

Åja,nå forstod jeg..

Du kan ønske deg barn selv om du ikke elsker han,det tror jeg.

Gjest Alt er tiltak
Skrevet

Åja,nå forstod jeg..

Du kan ønske deg barn selv om du ikke elsker han,det tror jeg.

hmm...ja ikke vet jeg.. gleder meg til å få unge med han hvertfall..

Gjest Mechilah
Skrevet

hmm...ja ikke vet jeg.. gleder meg til å få unge med han hvertfall..

Det er bra det :)

Vil han ha barn?

Gjest Alt er tiltak
Skrevet

Det er bra det :)

Vil han ha barn?

Ja han har kjempe lyst på barn nå..Vi er begge 22 år..

Noen av de psykiske problemene mine er at tankene mine sier hele tiden at jeg ikke elsker han. Selvom alle ting taler FOR at jeg er det.. At jeg kanskje bare har hengt meg for masse opp i ordet ELSKER eller noe. At jeg har tvangstanker..

Er veldig sliten av dette!Hva om jeg ikke elsker han=? osv... tenker dette ofte. Takler det ikke for er bare han jeg vil ha. ELSKER kroppslukten,kroppen og HELE han..Han er kjempe goooo og snill.. men likevel..:(

Jeg er veldig redd kan du si..

Gjest Mechilah
Skrevet

Ja han har kjempe lyst på barn nå..Vi er begge 22 år..

Noen av de psykiske problemene mine er at tankene mine sier hele tiden at jeg ikke elsker han. Selvom alle ting taler FOR at jeg er det.. At jeg kanskje bare har hengt meg for masse opp i ordet ELSKER eller noe. At jeg har tvangstanker..

Er veldig sliten av dette!Hva om jeg ikke elsker han=? osv... tenker dette ofte. Takler det ikke for er bare han jeg vil ha. ELSKER kroppslukten,kroppen og HELE han..Han er kjempe goooo og snill.. men likevel..:(

Jeg er veldig redd kan du si..

Så bra at dere begge vil ha barn :)

For meg høres det ut som du elsker han--

Gjest Alt er tiltak
Skrevet

Så bra at dere begge vil ha barn :)

For meg høres det ut som du elsker han--

Ja ikkesant!!Jeg klarer ikke forlate han hvertfall.. prøvde ta pause fra han siden jeg hele tiden var så usikker.. da KNAKK jeg sammen og klarte ikke reise nesten. Fikk meg tilslutt ut av leiligheten og gråt hele dagen hos foreldrene mine.Var helt knust!

Gjest Mechilah
Skrevet

Ja ikkesant!!Jeg klarer ikke forlate han hvertfall.. prøvde ta pause fra han siden jeg hele tiden var så usikker.. da KNAKK jeg sammen og klarte ikke reise nesten. Fikk meg tilslutt ut av leiligheten og gråt hele dagen hos foreldrene mine.Var helt knust!

Tror du elsker han jeg ;)

Ellers hadde du ikke reagert slik,men nå er jeg blitt akutt trøtt..hehe.

Får bare legge meg,lykke til :)

Gjest Alt er tiltak
Skrevet

Tror du elsker han jeg ;)

Ellers hadde du ikke reagert slik,men nå er jeg blitt akutt trøtt..hehe.

Får bare legge meg,lykke til :)

Det er det som holder meg oppe.. Hadde ikke reagert sånn hvis jeg ikke elsket han!Men men.. slitsomt å ha sånne tanker mot ens vilje.

Men er ikke såå syk at jeg ikke klarer ta vare på en eventuell baby. Der tar psykiateren her inne feil!

God natt:)Lykke til du og..

Koselig å prate litt og høre andres meninger..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...