Aramir Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Dette har sikkert vært oppe mange ganger før, men jeg orker ikke å lete for å si det som det er. 1. Finnes det et AP som man ikke får økt matlyst av og dermed ikke legger på seg av? 2. Hvordan skal man bytte fra ett AP til et annet? Jeg vil gjerne høre andres erfaringer om dette. Jeg ligger nemlig an til å bli årets lille julegris. 0 Siter
AnnaSara Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 He, he....å neida...årets julegris det er meg det!! Jeg har lagt på meg 24 kg i rekordfart. Det er visst uvanlig at man legger på seg av SSRI...det sier iallefall NHD og andre leger. Men like fullt så leser jeg om det / hører om det stadig vekk. Lurer nesten på om denne bi-virkningen er under-rapportert...?? At brukere føler de må være glad de er blitt friskere og ikke klage over noen kilo. Ikke vet jeg....jeg strever iallefall vannvittig med dette og legen min har foresltt å gå over til et annet merke nå. Hilsen "julegrisen" 0 Siter
Gjest Mechilah Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 zeldox og abilify.... Men jeg går på abilify og har hatt veldig matlyst den siste uken,så jeg vet ikke jeg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.