Gjest mediki Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 I bibelen står det at vi har ikke en kamp mot kjøtt og blod, men mot makter og myndigheter, mot ondskapens åndehær i himmelrommet.Er det noen flere som har den erfaringen: at vi kjemper med krefter utenfor oss selv? 0 Siter
Gjest Mechilah Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Det gjør vi hele tiden,om vi tilater det... 0 Siter
koliana Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Det gjør vi hele tiden,om vi tilater det... jeg har makter og myndigheter hele tiden og det kommer ikke an på om jeg tillater de å "entre meg",er det ingen andre som har det slik? 0 Siter
koliana Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Det gjør vi hele tiden,om vi tilater det... jeg har makter og myndigheter hele tiden og det kommer ikke an på om jeg tillater de å "entre meg",er det ingen andre som har det slik? 0 Siter
Gjest Mechilah Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 jeg har makter og myndigheter hele tiden og det kommer ikke an på om jeg tillater de å "entre meg",er det ingen andre som har det slik? Heldig du da,som sikkert har full kontroll... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.