Gå til innhold

Jeg har det bra!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har det faktisk bra her og nå, mye bedre enn på lenge. Det er ufattelig deilig.

Meningen er nå at jeg ikke skal komme med alle verdens forbehold, at det slett ikke er sikkert det varer så lenge, at det ikke skal mye til for å snu det og dytte meg langt ned i depresjonen igjen. Det får være som det vil. Her og nå har jeg det bra, og det har jeg lyst til å nyte.

Jeg har delt så mye elendighet med dere, at jeg gjerne vil dele litt av denne gleden også. Kanskje kan det gi andre håp om bedre tider? Uansett vil jeg takke dere for at dere har holdt ut med meg og kommet med gode råd og oppmuntring da jeg trengte det mest.

Skrevet

Så utrolig deilig å høre!! Ønsker deg alt godt, hilsen

Gjest Mechilah
Skrevet

Så godt å lese at du har det bedre :)

Det fortjener du virkelig.

Skrevet

Så deilig å lese innlegget ditt! Jeg ble skikkelig glad selv jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...